• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

اشتباه جنجالی علیرضا علیفر در گزارش فوتبال

  • کد خبر : 5793
  • 15 سپتامبر 2019 - 7:11

علیرضا علیفر، گزارشگر قدیمی صدا و سیما در گفتگو با ورزش سه اعلام می‌کند که اشتباه انجام شده از سمت وی در بازی دو تیم لوانته و رئال مادرید سهوی بوده است.

علیفر در توضیح این اتفاق به تاخیر در پخش مسابقه و همزمانی بخشی از دیدار با مسابقات تکواندو اشاره می‌کند و می‌گوید در تنگای زمانی دچار اشتباه فاحشی شده اما عمدی در آن نداشته است. او عکسی را نیز ضمیمه صحبت‌های خود کرده و می گوید در اسکای اسپورت و در لاین آپ مسابقه نام سیدجلال حسینی در ترکیب مسابقه قرار داشته و او را به اشتباه انداخته است.  نکته اینکه با بررسی ادعای او در سایت اسکای اسپورت مشخص می‌شود که او در اینباره دروغ نگفته اما نکته عجیب به زبان آوردن نام سیدجلال حسینی به عنوان بازیکنی در ترکیب لوانته است!

واکنش سیدجلال حسینی به اشتباه جنجالی علیفر

کاپیتان پرسپولیس اعلام کرد اشتباه گزارشگر دیدار دو تیم لوانته و رئال مادرید برای او باورنکردنی است.

علیرضا علیفر در حاشیه گزارش دیدار دو تیم لوانته و رئال مادرید که عصر دیروز برگزار شد، اشتباه عجیبی را مرتکب شد و در میان گزارش ابتدایی این دیدار با اعلام نام سیدجلال حسینی او را در میان بازیکنان لوانته قرار داد. این اشتباه باورنکردنی از سوی گزارشگر باسابقه صدا و سیما که پیش از این نیز اشتباهاتی عجیب از خود به جا گذاشته بود در نهایت باعث شد تا فضای مجازی طی ساعاتی در تسخیر ویدئوی چند ثانیه‌ای مربوط به این ماجرا بود.

 سیدجلال حسینی که سابقه سال‌ها حضور در عرصه بین المللی و سطح اول فوتبال ایران را در کارنامه دارد و قرار گرفتن نام او در بین بازیکنان لوانته باورناپذیر است. کاپیتان پرسپولیس در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. طی ساعات اخیر با کامنت‌ها و تماس‌هایی در این باره مواجه شده‌ام و خودم هم بعد از دیدن آن متعجب شده‌ام و نمی‌توانم این اشتباه را باور کنم.

اشتباه عجیب و فاحش علیفر در گزارش بازی رئال و لوانته

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.