• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

اظهارات کالدرون در حاشیه تمرینات پرسپولیس

  • کد خبر : 5008
  • 18 آگوست 2019 - 14:54

سرمربی پرسپولیس گفت: ما سه مدافع خیلی خوب و بین‌المللی در تیم‌مان داریم که در این لیگ فرسوده به همه‌ی آنها نیاز مبریم داریم مخصوصاً اینکه سیدجلال، بازیکنی پا به سن گذاشته است.

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) اظهار داشت: از عملکرد تیم و شرایط بازیکنان راضی هستم. آشنایی خوبی بین ما به وجود آمده و برای بازی مقابل پارس جنوبی که اولین حریف ما است، کامل آماده هستیم.

کالدرون،-نمی‌خواهم-در-جریان-حواشی-قرار-بگیرم

سیدجلال حسینی، بازیکن پا به سن گذاشته‌ای است و می‌تواند به ما کمک زیادی کند

او در مورد وضعیت کنعانی‌زادگان و شایعه حضورش در لیست مازاد پرسپولیس گفت: این خبر شایعه است و صحت ندارد. باید بگویم ما ۳ مدافع خوب و بین‌المللی در تیم‌مان داریم که در لیگ به همه‌ی آن‌ها نیاز داریم. همچنین سیدجلال حسینی، بازیکن پا به سن گذاشته‌ای است و می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

کالدرون ادامه داد: همچنین ممکن است مدافعان ما محروم و مصدوم شوند و حتما لازم است که سه دفاع وسط خوب داشته باشیم. کنعانی‌زادگان بازیکن ملی‌پوش و جوان تیم است که حتما برای آینده پرسپولیس لازم است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از مدافعان تیم به تناوب در ترکیب اصلی استفاده خواهیم کرد و ممکن است در بازی اول یکی از آن‌ها روی نیمکت باشد و در بازی بعدی نفری دیگر در ترکیب نباشد. در هر صورت ما ۱۶ بازیکن آماده می‌خواهیم که پنج نفر آن‌ها روی نیمکت خواهند نشست. در هر بازی باید این نفرات آماده باشند تا بیشترین کارایی را داشته باشند. البته با توجه به طولانی بودن فصل از تمام نفراتی که داریم استفاده خواهیم کرد و همه چیز برای شروع خوب لیگ آماده است و من مانده‌ام چرا هنوز فصل شروع نشده چنین سؤالاتی می‌پرسید.

کالدرون در خصوص حضور جونیور براندائوی برزیلی در تهران گفت: قرار است این بازیکن ساعت ۱:۴۰ بامداد فردا (دوشنبه) وارد ایران شود و سپس تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد و در صورت موفقیت در این تست‌ها، بعد از کمی استراحت به خاطر سفر طولانی‌اش، از روز چهارشنبه با تیم تمرین می‌کند.

اظهارات کالدرون در حاشیه تمرینات پرسپولیس / حواشی روی تیم ما تأثیر منفی نخواهد گذاشت

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در جریان حواشی پیرامون مدیریت ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس هست یا نه، بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم. در جریان حواشی قرار نمی‌گیرم و فقط کنار تیمم هستم و از شرایط آن رضایت دارم. حواشی روی تیم ما تأثیر منفی نخواهد گذاشت ولی کارمان را پیش خواهیم برد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که آیا او از امکانات باشگاه پرسپولیس رضایت دارد یا نه، گفت: بله، ورزشگاه شهید کاظمی تجهیزات خیلی خوبی دارد. در مجموع تیم‌های بزرگ امکانات خوبی هم دارند و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست.

بیرانوند در آسیا بهترین دروازه‌بان است

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره وضعیت رادوشویچ و اینکه آیا او می‌تواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد یا نه، تصریح کرد: بیرانوند جایگزین ندارد، چرا که واقعا در آسیا بهترین است. البته رادوشویچ هم بازیکن مهمی برای تیم ماست و در بازی‌های دوستانه عملکرد خوبی داشته است. او در بازی هفته اول فرصت خوبی دارد تا خودش را نشان دهد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5008

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.