• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

الهلال ۱ – ۰ استقلال/ انتقام ۱۰ نفره الهلال

  • کد خبر : 1787
  • 23 آوریل 2019 - 19:05

تیمهای الهلال عربستان – استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

استقلال ایران در چهارمین بازی خود از مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت. الهلال با پیروزی یک بر صفر در این دیدار ۹ امتیازی شد و در صدر گروه C قرار گرفت تا گام بلندی برای صعود بردارد. استقلال هم ۴ امتیازی باقیماند.
استقلال ایران با وجود دریافت یک گل، موقعیت‌های گلزنی خوبی هم به ویژه روی ضربات سر و فرصت‌های تک به تک به دست آورد ولی کم‌دقتی بازیکنان این تیم به ویژه نورافکن و ایسما مانع از کسب امتیاز آنها برابر الهلال عربستان شد .
الهلال عربستان که لیگ قهرمانان را با پیروزی مقابل العین امارات آغاز کرده بود، در دومین دیدار برابر الدحیل قطر نیز به برتری دست یافت ولی آنها در سومین جدال آسیایی با استقلال ایران نتوانستند این روند را ادامه دهند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند؛ با این وجود شاگردان زوران مامیچ امشب موفق شدند باخت اخیرشان برابر نماینده ایران را جبران کنند

ترکیب دو تیم الهلال عربستان – استقلال

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛ سه‌شنبه: ۹۸/۰۲/۰۳ ؛ ساعت ۱۹:۳۰
استادیوم: محمد بن زاید- ابوظبی/ تماشاگر: ۱۰۰۰ نفر
داور: ریوجی ساتو(ژاپن)؛ کمک‌ها: هیروشی یامائوجی و جان می‌هارا؛ داور چهارم: یودای یاماموتو/ نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: کمال توکابائف(قرقیزستان)؛ ناظر داوری:عبدالمالک بن عبدالبشر(سنگاپور).

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، خسرو حیدری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، روزبه چشمی(۷۵- ایسما)، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان(۵۷- قائدی) و گادوین منشا

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، محمد جحفلی، علی آل بلیهی ، یاسر الشهرانی ، میلوش دگنک، عبدالله الخبیری، کارلوس ادواردو، نواف العابد، بافیتمبی گومیس و سباستین جووینکو

بهترین بازیکن  بازی الهلال عربستان – استقلال


ستاره ایتالیایی الهلال عربستان سباستین جووینکو مثل بازی‌های اخیرشان امشب هم نمایش موثری در ترکیب تیمش برابر استقلال ایران داشت و علاوه بر زدن یک گل تماشایی، ۵ بار خطا گرفت و موجب اخطار برای بازیکنان استقلال شد و همچنین ۹ نبرد تن به تن را برد و چهار دریبل موفق و سانترهای خطرناکی انجام داد، اما در این دیدار عبدالله المعیوف، دروازه‌بان الهلال بهتر از او کار کرد و تاثیر بیشتری در کسب پیروزی سعودی‌ها داشت.

عبدالله المعیوف با مهار چهار موقعیت عالی از استقلال خوش درخشید و در هر دو نیمه نمایشی داشت که دروازه الهلال بسته بماند و صاحب برد ارزشمندی شوند؛ ضمن اینکه یک بار خروج او از دروازه نیز از حمله جدی نماینده ایران جلوگیری کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1787

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.