• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

ایران ۳ – بلغارستان صفر

  • کد خبر : 3497
  • 29 ژوئن 2019 - 20:01

تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در هفته پنجم از مرحله گروهی مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ را با برتری مقابل بلغارستان پشت سر گذاشت.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته پنجم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ از ساعت ۲۲:۱۰ در بلغارستان به مصاف تیم ملی این کشور رفت که این مسابقه با نتیجه ایران ۳ – بلغارستان صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه کولاکوویچ از ترکیب جواد کریمی، پوریا یلی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، محمدجواد معنوی‌نژاد، فرهاد قائمی و محمدرضا موذن استفاده کرد.

تیم ایران در این مسابقه ۳۵ امتیاز از اسپک، ۱۲ امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و ۲۷ امتیاز از خطاهای حریف کسب کرد. این در حالی است که بلغارها ۳۸ امتیاز از اسپک، ۷ امتیاز از دفاع، ۲ امتیاز از سرویس و ۱۹ امتیاز از خطای تیم ایران به دست آورد.

ایران 3 – بلغارستان صفر

ایران ۳ – بلغارستان صفر / معنوی نژاد امتیاز آورترین بازیکن ایران مقابل بلغارستان

معنوی نژاد در دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان موفق شد بیشترین امتیاز را برای تیم ملی کشورمان کسب کند.

سوکولوف از تیم میزبان با ۱۹ امتیاز ، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد و جواد معنوی‌نژاد در این بازی با کسب ۱۴ امتیاز، بهترین بازیکن بود .

در جریان ست سوم این مسابقه و در امتیاز ۲۰ بر ۱۹ به سود بلغارستان محمدجواد معنوی‌نژاد بعد از زدن سرویس نتوانست تعادل خود را حفظ کرده و فرود بدی داشت. همین موضوع موجب شد تا وی دچار مصدومیت شده و احساس درد کند.

مصدومیت معنوی‌نژاد موجب شد تا کولاکوویچ برای ادامه مسابقه از میلاد عبادی‌پور در پست دریافت کننده استفاده کند. سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال ایران بلافاصله به سراغ معنوی‌نژاد رفت و شرایط وی را زیر نظر گرفت؛ احتمالاً پس از معاینات دقیق تکلیف حضور معنوی‌نژاد در دیدار امروز (یک‌شنبه) ایران مقابل آمریکا مشخص خواهد شد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در آخرین بازی مرحله مقدماتی خود به مصاف آمریکا خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3497

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.