• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
24

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) با دوربین دوگانه

  • کد خبر : 3828
  • 11 جولای 2019 - 5:40

سامسونگ در حال حاضر مشغول ساخت یک تبلت رده بالای جدید است؛ محصولی که با توجه به شیوه نامگذاری نسخه سال قبل (گلکسی تب اس ۴) گمان می کردیم تحت عنوان گلکسی تب اس ۵ (Galaxy Tab S5) معرفی شود، اما بنا به دلایلی نامشخص، این شرکت کره ای تصمیم گرفته تا از عدد ۵ عبور کرده و مستقیماً به سراغ شماره ۶ برود! بنابراین تبلت پرچمدار جدید سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نام خواهد داشت و امروز نیز شاهد انتشار چند تصویر از این محصول هستیم. البته به نظر می رسد این تصاویر مربوط به نسخه اولیه و پیش تولید هستند و هنوز مراحل تولید انبوه تبلت آغاز نشده است.

همانطور که از صفحه اصلی بوت تبلت جدید سامسونگ می بینید، نام گلکسی تب اس ۶ برای آن تایید می شود. اگر بیشتر به تبلت دقت کنید می بینید که تبلت جدید سامسونگ برخلاف آیپد پرو جدید حاشیه تصویر کمی ندارد و می توان گفت که حاشیه تصویر ان قابل توجه است. همین مورد کمی درباره پرچمدار بودن این تبلت شک و شبهه به وجود می آورد.

نمای پشتی گلکسی تب اس ۶ می تواند جالب باشد.حایی که ما یک دوربین دوگانه را شاهد هستیم. تبلت با دوربین دوگانه یک دستگاه غریب به نظر می رسد اما به هر حال سامسونگ ترجیح داده تا در این زمینه یک ارتقا ایجاد کند. درباره مشخصات دوربین ها اطلاعاتی در دست نیست اما قطعا نمی توان انتظار عملکرد خیلی بالایی از آن ها داشت.

گلکسی تب اس ۶ قرار است یک تبلت واقعا پرچمدار اندرویدی باشد و با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ عرضه شود. سال گذشته، Galaxy Tab S4 دارای پردازنده قدیمی‌تر اسنپدراگن ۸۳۵ بود در صورتی که سامسونگ می‌توانست در این محصول از اسنپدراگن ۸۴۵ استفاده کند. امسال اما اوضاع تغییر کرده و سامسونگ بهترین پردازنده بازار را روی تبلت خود قرار می‌دهد.

جدا از پردازنده، نمایشگر گلکسی تب اس ۶ اندازه ۱۰.۵ اینچی خواهد داشت و حافظه رم این تبلت هم حداقل ۶ گیگابایت خواهد بود. مدل پایه Tab S6 نیز با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی همراه است اما در صورت تمایل، می‌توان این تبلت را با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی تهیه کرد.

همانند تبلت نسل قبل سامسونگ، تب اس ۶ هم به همراه یک قلم استایلوس عرضه خواهد شد و در پشت بدنه و به صورت مغناطیسی به تبلت متصل خواهد شد. این قلم دیجیتالی هنگامی که در محل مخصوص خود قرار داشته باشد به صورت خودکار شارژ خواهد شد و نیازی به شارژ کردن جداگانه آن نخواهد بود. همچنین همان طور که می توان حدس زد، این قلم اس پن نیز مانند آنچه که در سری گلکسی نوت ۹ دیده بودیم، از اتصال بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد.

زمان عرضه تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶

گلکسی تب اس ۶ در دو مدل WiFi و WiFi + LTE عرضه می‌شود. رنگ‌های تبلت نیز خاکستری، آبی و قهوه‌ای خواهد بود و سامسونگ یک کیبرد کاور هم برای این تبلت عرضه خواهد کرد.

با توجه به بازه زمانی که این تصاویر منتشر شده، می‌توانیم بگوییم این تبلت احتمالا در کنار گلکسی نوت ۱۰ و در تاریخ ۱۶ مرداد ماه معرفی خواهد شد. اگر این چنین نباشد، به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA در شهر برلین، شاهد معرفی این تبلت خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.