• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

تلویزیون‌های وان پلاس به زودی روانه بازار می‌شوند

  • کد خبر : 4867
  • 13 آگوست 2019 - 6:01

از مدت‌ها قبل، انتشار خبرهای مربوط به ساخت تلویزیون از جانب شرکت وان پلاس آغاز شد. حالا بر اساس گفته‌های یک منبع سرشناس، تلویزیون وان پلاس در اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر) معرفی می‌شود و در ضمن باید انتظار معرفی مدل‌های اولد هم داشته باشیم.

در همین زمینه وبسایتی با نام All About OnePlus نیز منبعی منتشر کرده که نوع خاصی از ریموت کنترل با شماره مدل RC-001A که توانسته گواهینامه‌های Bluetooth SIG را دریافت نماید را در لیست این موسسه یافته و مربوط به شرکت وان‌پلاس است. این ریموت کنترل به نوعی می‌تواند اولین نشانه از عرضه محصول نهایی این شرکت در گروه تلویزیون‌ها باشد.

طبق این گزارش، بین روزهای ۲۵ تا ۳۰ سپتامبر این معرفی انجام می‌شود که به احتمال زیاد، این مراسم در روز ۲۶ سپتامبر برگزار خواهد شد. در همین رابطه، نکته قابل توجه این است که ظاهرا وان پلاس قصد دارد تلویزیون‌های مبتنی بر پنل اولد هم معرفی کند. در چند سال گذشته، روزبه‌روز به محبوبیت فناوری اولد افزوده شده و شرکت‌هایی مانند سونی، سامسونگ و ال‌جی تلویزیون‌های اولد باکیفیت ولی گران‌قیمتی را عرضه می‌کنند. پیش از این گفته می‌شد که وان پلاس تنها تلویزیون‌های LCD روانه‌ی بازار می‌کند و اگرچه تامین‌کننده اصلی این مدل‌ها سازنده پنل‌های اولد نیست، ولی منابع مذکور خاطرنشان کرده‌اند که باید انتظار معرفی مدل‌های اولد را داشته باشیم.

تلویزیون وان پلاس

تلویزیون وان پلاس اواخر ماه آینده معرفی می‌شود

در این زمینه تلویزیون بهرمند از هوش مصنوعی مسلماً یک دستیار هوشمند مانند آنچه تا به حال در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم خواهد داشت و با دکمه‌ای اختصاصی که روی ریموت کنترل دستگاه قرار دارد می‌توان آن را فراخوانی کرد.

نکته مهم دیگر این است که منابع دیگری از وان‌پلاس خبر داده‌اند که این شرکت با عرضه تلویزیون‌های خود، پشتیبانی و بروزرسانی نرم‌افزاری پنج ساله‌ای را برای آنها ارائه خواهد نمود که می‌تواند روز به روز بر افزایش قابلیت‌های هوشمند و به صورت کلی کلیه مواردی که می‌تواند در زمینه افزایش کیفیت تصویر و عملکرد دستگاه بینجامد را بروز و همواره در بالاترین درجه از ارائه کارایی نگه دارد.

شایعه دیگری که در مورد این تلویزیون‌ها وجود دارد استفاده آنها از یک دوربین داخلی است که هنوز نمی‌توانیم به صورت کامل در مورد عملکرد آن صحبت کنیم؛ البته در این حالت دوربین مورد استفاده در این تلویزیون می‌تواند نگرانی‌های امنیتی را نیز در پی خود داشته باشد که باید ببینیم شرکت سازنده چه فکری برای پاسخگویی به آنها خواهد کرد.

طبق اطلاعاتی که هفته گذشته منتشر شده، به‌نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد تلویزیون‌های بین ۴۳ تا ۷۵ اینچی مبتنی بر اندروید را روانه‌ی بازار کند. البته گفته می‌شود این تلویزیون‌ها از نسخه استاندارد اندروید تی‌وی بهره نمی‌برند بلکه ظاهرا وان‌پلاس یک سیستم‌عامل شخصی‌سازی شده مبتنی بر این سیستم‌عامل را توسعه داده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4867

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.