• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

تولید نمایشگر‌های OLED اپل توسط ال‌جی

  • کد خبر : 4305
  • 27 جولای 2019 - 11:58

ال‌جی قصد دارد برای آیفون‌های سال ۲۰۲۰ اپل نمایشگر‌های OLED انعطاف‌پذیر تولید کند.

طبق گزارش های جدید به نظر می رسد ال جی می خواهد با تبدیل شدن به دومین تامین کننده‌ی پنل‌های اولد اپل، صفحه نمایش منعطف آیفون ۱۲ را در سال ۲۰۲۰ تولید کند. هم‌اکنون این انحصار در اختیار سامسونگ قرار دارد؛ اما ظاهرا LG با آماده‌سازی خط تولید E6 در کره جنوبی، زمینه همکاری با اپل را فراهم کرده است. به این ترتیب نمایشگر منعطف آیفون تاشو ۲۰۲۰ توسط ال جی تامین خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تولید-نمایشگر‌های-OLED-اپل-توسط-ال‌جی

شرکت ال‌جی تولید نمایشگر‌های OLED اپل را بر عهده گرفت

 ال‌جی به سرعت و با جدیت تمام در تلاش است تا به دومین تأمین‌کننده نمایشگر‌های OLED شرکت اپل تبدیل شود تا نمایشگر‌های انعطاف‌پذیر این شرکت را برای سال ۲۰۲۰ و گوشی‌هایiPhone XII تولید کند و انحصار نمایشگر‌های OLED اپل را از دست سامسونگ خارج کند. گفته می‌شود خط تولید E6 در کارخانه ال‌جی در کره به همین منظور پاکسازی شده است و اپل امیدوار است بهترین کیفیت نمایشگر را از ال‌جی دریافت کند. تولید نمایشگر‌های انعطاف‌پذیر برای شرکت اپل می‌تواند قیمت فروش متوسط نمایشگر‌های شرکت ال‌جی را تا حدود ۱۰ درصد ارتقا دهد که برای مسئولان آن چندان ناچیز به نظر نمی‌رسد. متأسفانه، شمار پنل‌های OLED با کیفیت مورد نظری که ال‌جی توانسته است در سال‌های اخیر تولید کند، چندان بالا نیست.

تا به حال، پنل‌های ال‌جی پیش از این برای تعمیر آیفون‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گرفتند و با آماده کردن خط تولید E6 ال‌جی احتمال دارد که شاهد نمایشگر‌هایی با کیفیت بالا روی آیفون‌های سال ۲۰۱۹ باشیم. به هر حال، ال‌جی کاملا آماده نیست که به طور کامل سامسونگ را برای تولید نمایشگر آیفون‌های سال ۲۰۲۰ کنار بزند. بر اساس گفته‌های جئونگ سئو-هی، مدیر امور مالی ال‌جی، سرمایه‌گذاری ال‌جی روی تولید نمایشگر در سه سال اخیر در سه ماهه سوم امسال مشهود خواهد بود. این شرکت کره‌ای قصد دارد اولین نمایشگر انعطاف‌پذیر OLED خود را تولید کند.

در هر صورت، با استفاده از اعتبار اپل، ال‌جی باید قادر باشد تا تولید خود را افزایش دهد، چرا که شرکت اپل به شدت دنبال این است تا یک تولیدکننده نمایشگر دیگر را پیدا کند و حق انحصار بیش از حدی که به سامسونگ می‌دهد، از وی سلب شود. بر اساس شایعات منتشر شده، یک پنل نمایشگر iPhone X حدود ۱۰۰ دلار برای اپل تمام می‌شود و مبلغ یک نمایشگر برای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی iPhone XS Max صد در صد بیشتر خواهد بود چرا که تعمیر این نمایشگر‌ها تنها ۳۲۹ دلار قیمت دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4305

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.