• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
18

جزییات تصادف جنجالی پورشه در اصفهان

  • کد خبر : 2416
  • 19 می 2019 - 20:47

به گزارش پایگاه خبری دخالت و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ۲۶ اردیبهشت  ساعت یک و ۱۷ دقیقه بامداد مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک خودروی پورشه با چند خودرو در شهر اصفهان مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

این حادثه  که در خیابان کارگر شهر اصفهان  رخ داد ، راننده خودروی پورشه با یک سواری پراید برخورد کرده بود که راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده  و پس از انتقال وی به بیمارستان متاسفانه جان خود را از دست داد.

راننده خودروی پورشه در ادامه پس از برخورد با یک خودروی پراید و یک خودروی پژو ۲۰۶ و بروز خسارت به آنان از صحنه متواری می‌شود.

کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان، علت این حادثه را سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده سواری پورشه اعلام می‌کنند.

ساعاتی بعد از این که  حادثه رخ داد ، تصاویر این تصادف بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و زیر آن می‌نویسند: ” خودروی پورشه در خیابان “کارگر” اصفهان، کورس گذاشته بود که به دلیل سرعت بالا، کنترل خود را از دست داده و با خودروهای دیگر تصادف می‌کند.”

محمدرضا خدادوست- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  توضیح  داد : مأموران پلیس در اجرای قانون تفاوتی بین افراد قائل نیستند و با هر کسی در هر جایگاه و مقامی باشد در صورتی که قانون و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد، قاطعانه برخورد می‌کنند.

راننده پورشه جنجالی خودش را به پلیس معرفی کرد

راننده تصادف جنجالی پورشه خودش را به پلیس معرفی کرد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه راننده پورشه حادثه‌ساز خود را به پلیس معرفی کرد، گفت: مأموران پلیس این فرماندهی محل زندگی راننده متواری را شناسایی کرده بودند که او خود را به پلیس معرفی کرد.

وی متذکر شد: در این زمینه پرونده تشکیل و راننده خاطی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته که وی هم‌‌اکنون با حکم مقام قضایی روانه زندان شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2416

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.