• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

رئیس باشگاه الاهلی حکم اخراج برانکو را امضا نکرد!

  • کد خبر : 5820
  • 16 سپتامبر 2019 - 5:36

رئیس باشگاه الاهلی حکم اخراج سرمربی سابق پرسپولیس را امضا نکرد.

حسام القحطانی، خبرنگار سعودی خبر داد که رئیس باشگاه الاهلی عربستان حکم اخراج برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیمش را امضا نکرده است.

رئیس باشگاه الاهلی در شرایط کنونی در حال تامین پول فسخ قرارداد برانکو است و زمان می خواهد تا جایگزین مناسب پیدا کند به همین خاطر برانکو فعلا ماندنی است.

روز گذشته منصور بن مشعل، مدیر تیم الاهلی بعد از باخت الاهلی مقابل الوحده اعلام کرد که برانکو به خاطر کسب نتایج ضعیف از این تیم اخراج شد.

برانکو: هنوز از الاهلی اخراج نشده‌ام

سرمربی کروات تیم الاهلی عربستان می‌گوید هنوز حکم اخراج خود را دریافت نکرده است.

برانکو ایوانکویچ به روزنامه الریاضیه عربستان گفت: تا این لحظه هیچ حکمی مبنی بر اخراجم از سمت سرمربیگری الاهلی جده را دریافت نکرده‌ام و منتظر مذاکره مدیر برنامه‌هایم با مدیران این تیم هستم.

بر اساس این گزارش، مدیران ارشد تیم الاهلی معتقد هستند با برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر برانکو به نتیجه نخواهند رسید.  آنها قصد دارند تا پیش از بازی هفته چهارم لیگ عربستان برابر تیم الفتح با سرمربی جدید برای جایگزینی برانکو ایوانکوویچ قرارداد امضا کنند.

بر اساس اعلام گسترده رسانه‌های عربستانی، سران تیم الاهلی پس از شکست خانگی اخیر برابر الوحده با نتیجه ۲ بر یک تصمیم به کنار گذاشتن برانکو ایووانکوویچ گرفتند.

اخراج برانکو

بحران در باشگاه الاهلی به خاطر اخراج برانکو

باشگاه الاهلی عربستان با بعد از برکناری سرمربی سابق پرسپولیس دچار بحران مدیریتی و مالی شدند.

سخنگوی سابق الاهلی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی عربستان گفت: الاهلی این روزها در شرایطی به سر می برد که سال ها این تجربه را نداشته است. دو دستگی در باشگاه الاهلی داد می کند. منصور بن مشعل مدیر تیم بدون هماهنگی با رئیس باشگاه برانکو را برکنار کرد و اکنون به خاطر این موضوع هنوزم خبر رسمی برکناری او اعلام نشده چون رئیس با این تصمیم مخالف است.

برانکو روز گذشته بعد از کمتر از دو ماه مربیگری در الاهلی به خاطر کسب نتایج ضعیف برکنار شد و علیه این باشگاه نیز شکایت کرد و خواستار مبلغ فسخ قراردادش شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.