• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

خرید خط تلفن ۴ رقمی یا ۵ رقمی تلفن ثابت

  • کد خبر : 6215
  • 12 اکتبر 2019 - 11:27

هم اکنون سرشماره های ۴ یا ۵ رقمی را می توان بصورت تماس یک طرفه یا دو طرفه با قیمت های مختلف خریداری کرد. لازم به ذکر است، این خدمات به اشخاص حقوقی و با ارائه ی مدارک رسمی تعلق می گیرد. این خطوط معمولا بصورت E1 هستند. جهت استفاده از خطوط ۴ و ۵ رقمی لازم است تجهیزات مودم E1 از طرف مخابرات در محل مخابرات و همین طور در محل خریدارِ خط نصب گردد.

لازم به ذکر است، هزینه ی مودم ها و خرید و نگهداری این خطوط توسط مخابرات از شما اخذ خواهد شد. جهت خرید خط ۵ رقمی باید به مخابرات رفته و از کارشناسان در مورد نحوه ثبت نام خطوط E1 سوال کنید. اما پس از خریداری خط سیپ ترانک یا همان خطوط ۵ رقمی نگران نصب و راه اندازی آن نباشید. کارشناسان ما در اسرع وقت در منطقه ی مورد نظر شما حاضر شده و راه اندازی خط ۵ رقمی در تهران را انجام خواهند داد.

راه اندازی خط ۵ رقمی در تهران

جهت راه اندازی خط تلفن ۵ رقمی در تهران، نیاز به یک سیستم سانترال E1 است. بنابراین به همراه خرید خطوط E1 می بایست یک سیستم سانترال داخلی E1 نیز تهیه نمایید. از آن جا که بسیاری از افراد آشنایی لازم را باسیستم تلفن ها ۴ یا ۵ رقمی ندارند، لذا پیش از ارائه ی درخواست سرویس تلفن ۵ رقمی به متقاضیان پیشنهاد می کنیم، آگاهی لازم را در ارتباط با انتخاب مناسبترین راهکار و تجهیزات مربوطه از نظر کارآیی، توجیه اقتصادی داشته و از صرف هزینه های گزاف اجتناب نمایند.
مرکز سخت افزار ایران به یمن بهره مندی از کارشناسان با تجربه در حوزه ی راه اندازی خط تلفن پنج رقمی در تهران، آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی در این زمینه می باشد. جهت کسب اطلاعات و مشاوره با کارشناسان شبکه می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه ی تماس با ما اقدام فرمایید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=6215

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.