• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

زیدان پس از باخت دوباره رئال مادرید: خودمان را نمی‌بازیم

  • کد خبر : 4412
  • 31 جولای 2019 - 5:34

فوتبال جهان – سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود ثبت شکستی دیگر در کارنامه تیمش در اردوی پیش فصل، به اعتماد خود به شاگردانش تأکید کرد.

تیم فوتبال رئال مادرید سه‌شنبه شب در اولین دیداری از جام تدارکاتی آئودی در آلمان، با یک گل مغلوب تاتنهام شد و از صعود به فینال باز ماند. این شکست در حالی برای رئالی‌ها رقم خورد که آنها در دو بازی قبلی‌شان مقابل اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ در جام قهرمانان بین‌المللی هم تن به شکست داده بودند.

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پس از این بازی صحبت‌های خود را با پاسخ به سؤالی درباره وضعیت خامس رودریگس (هافبک کلمبیایی رئال مادرید که در لیست بازیکنان مازاد این تیم قرار گرفته است) آغاز کرد. او گفت: نمی‌دانم برای او دارد چه اتفاقی می‌افتد. ما اینجا هستیم، داریم تمرین می‌کنیم، بازی می‌کنیم و فقط این مسائل است که ذهن مرا درگیر می‌کند. من به ماندن خامس یا رفتن او فکر نمی‌کنم. اینجا با بازیکنان هستم و فکر به کارهایی که تا الان انجام داده‌ایم فکر می‌کنم، نه هیچ چیز دیگری.

خودمان را نمی‌بازیم

زیزو : هیچ شکستی لذتبخش نیست اما ما خودمان را نمی‌بازیم

زیزو درباره مسئله دروازه‌بان تیمش و رقابت میان کیلور ناواس و تیبو کورتوا، هم گفت: همه چیز برای همه مشخص است. کیلور امشب یک بازی فوق‌العاده انجام داد. در مورد کورتوا هم بعد از بازی قبلی‌مان صحبت کردم. بروید ببینید که چه گفتم. من فکر نمی‌کنم که اینجا در تیم من بازیکنی باشد که از حضورش در ترکیب اصلی اطمینان داشته باشد. همه بازیکنان من در این تیم از شرایط مساوی برخوردار هستند.

همه باید آماده باشند. امروز باید درباره آنهایی که اینجا حضور دارند صحبت کنم و بگویم که آنها کارشان را به اندازه کافی خوب انجام دادند. ما اینجا در آلمان هستیم و همگی داریم کار می‌کنیم. شاید تا ۳۱ آگوست اوضاع تغییر کند. ما داریم روی این تیم کار می‌‌کنیم و من به بازیکنانم اعتماد دارم. این حقیقتی است که بازی‌های ما تا الان بد بوده‌‌اند و تیم ما اوضاع خوبی ندارد. به هر حال هیچ شکستی لذتبخش نیست اما ما خودمان را نمی‌بازیم. می‌دانیم که فصلی طولانی پیش رو داریم و می‌توانیم اوضاع را روبه‌راه کنیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4412

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.