• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با فرمانده معظم کل قوا / ارتش متدین‌تر و کار آمدتر از همیشه است

  • کد خبر : 1657
  • 17 آوریل 2019 - 12:22

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه روز ارتش، فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی، ظهر امروز (چهار‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.

 فرمانده معظم کل قوا : نیروهای مسلح مظاهر و عناصر قدرت ملی

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار با تبریک روز ارتش و نیروی زمینی به کارکنان خدوم و افتخار آفرین ارتش و خانواده های آنان، نیروهای مسلح را از «مظاهر و عناصر قدرت ملی» خواندند و خاطرنشان کردند: البته در بسیاری از کشورها حتی در کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر، نیروهای مسلح عنصر اقتدار دیکتاتورها و برخورد با ملتها هستند، همچنان که این روزها نمونه‌ی آن در قضیه شنبه‌های پاریس قابل مشاهده است.

فرمانده معطم کل قوا نیروهای مسلح را  «حصارهایی امن برای ملت» برشمردند و افزودند: نیروهای مسلح در زمان جنگ، در مقابل تهاجم دشمن با دانش، تجربه و فداکاری، سینه سپر و آن را منکوب و وادار به عقب نشینی می‌کنند و در زمان صلح نیز با کارآمدی و آمادگی کامل، مایه اطمینان و آرامش خاطر ملت هستند، و به همین دلیل، دشمنان به دنبال بر هم زدن آرامش مردم از طریق مضطرب نشان دادن نیروهای مسلح هستند.

ایشان امدادرسانی ارتش و نیروهای مسلح به مردم در حوادث طبیعی را یک حضور مؤثر و حیاتی خواندند و گفتند: در سیل اخیر، نیروهای مسلح با همه وجود و امکانات در اختیارشان به کمک مردم شتافتند، به طوری که در استان گلستان، ارتش حتی قبل از حضور ستاد مدیریت بحران، در محل حادثه حاضر شد.

ارتش متدین‌تر و کار آمدتر از همیشه است

 جلوه‌هایی از شعار « ارتش فدای ملت» را در مناطق سیل‌زده‌ دیدیم

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اینکه یک سرهنگ ارتش خم شود تا فردی سالخورده با قدم گذاشتن بر دوش او سوار وسیله نقلیه شود، جلوه‌هایی از صداقت ارتش در بیان شعار «ارتش فدای ملت» است.

رهبر انقلاب اسلامی ارتش را به برکت جمهوری اسلامی، ارتشی «مکتبی» و «نمایشگاهی از ارزشهای اسلامی» برشمردند و خاطرنشان کردند: نمونه‌هایی همچون شهیدان بابایی و صیادشیرازی در ارتش وجود دارد که از لحاظ کارآمدی و در عین حال تعهد، تواضع، فداکاری و گریختن از نام و نشان، قابل ارائه و الگو برای ملت و بلکه امت اسلامی هستند و این روحیه و ارزشها باید روز به روز تقویت شود.

فرمانده معظم کل قوا ، ارتشِ امروز را متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه برشمردند و گفتند: امروز زمام ارتش در دست نیروهای متدین و انقلابی است، البته افرادی که همواره عادت به تحقیر ملت و تکریم خائنان را دارند، مدام از «ارتش مدرن رضاخان» دم می زنند، در حالی که آن ارتش به اصطلاح مدرن، حتی یک روز نتوانست در مقابل هجوم بیگانگان دوام بیاورد، اما ارتش مقتدر جمهوری اسلامی هشت سال در یک جنگ منظم مقاومت و ایستادگی کرد و امروز نیز دانش، تجربه، روحیه، توانایی، تدین و امانتداری ارتش بیش از گذشته و مایه افتخار است.

حضور بی نظیر مردمی در امدادرسانی به سیل زدگان

فرمانده معظم کل قوا ، حضور بی نظیر مردمی در امدادرسانی به سیل زدگان را یکی دیگر از واقعیت‌های جلوی چشم و موجب عصبانیت آمریکایی‌ها برشمردند و افزودند: حرکت عظیم و سریع اقشار ملت ایران از ارتش، سپاه و بسیج تا هزاران طلبه و دانشجو برای کمک به سیل زدگان قابل وصف و بیان نیست، اما دشمن به مصلحت نمی بیند این عظمت را به زبان بیاورد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.