• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

مانیتور Space Gaming، نمایشگر جدید سامسونگ با کیفیت تصویر ۴K

  • کد خبر : 5124
  • 22 آگوست 2019 - 5:16

مانیتور ۳۲ اینچی جدید سامسونگ با قابلیت پخش تصاویری با کیفیت ۴K، به طور ویژه برای عاشقان بازی‌های رایانه‌ای طراحی شده است.

سامسونگ نسل جدیدی از نمایشگرهای مخصوص گیم خود را معرفی و عرضه کرد. مانیتور جدید سامسونگ Space Gaming  نام دارد و در ابعاد ۳۲ اینچ تولید شده است. کیفیت و وضوح بالای تصویر دو شاخصه اصلی محصول قدرتمند سامسونگ است.

مانیتورهای غول‌پیکر سامسونگ در صورت قرارگیری در کنار سیستم رایانه‌ای قدرتمند و بلندگوهای با کیفیت، اتاق خواب کاربر را در زمان بازی رایانه‌ای تبدیل به محیطی جذاب و دوست داشتنی برای درگیری با چالش‌های هیجان‌انگیز بازی‌های رایانه‌ای می‌کند. در واقع نمایشگرهای جدید سامسونگ کاربر را از محدودیت زمان و مکان رها کرده و با خود به درون بازی می‌برد.

مانیتور Space Gaming

مانیتور Space Gaming ، نمایشگر مخصوص گیم جدید سامسونگ

سامسونگ به مشتریان خود تعهد داده است که هیچ‌گونه تاخیر در ارسال داده‌‌ها و اختلال در کیفیت نمایش تصاویر را در مانیتورهای جدید این شرکت مشاهده نمی‌کنند. نمایشگرهای جدید سامسونگ با نام تخصصی aka SR75Q شناخته می‌شوند و از پخش تصاویری با کیفیت ۴Kپشتیبانی می‌کنند.

انتظار می‌رود مانیتور Space Gaming سامسونگ در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی با قیمت ۵۰۰ دلار به کاربران عرضه شود. با توجه به تعداد بسیار زیاد عاشقان بازی‌های رایانه‌ای و امکان نمایش چند تصویر به صورت هم زمان در نمایشگر جدید سامسونگ احتمالا کاربران از آن به طور مناسبی استقبال کرده و غول کره‌ای موفق خواهد شد در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از این مانیتور‌ها را به فروش برساند.

از این نمایشگر می‌توان به عنوان تلویزیون نیز استفاده کرد و با توجه به ابعاد بزرگ آن کاربران می‌توانند از تماشا تصاویری با کیفیت لذت ببرند. این مانیتور به خوبی قابلیت ارتباط با نمایشگرهای دیگر را نیز دارد و می‌توان در صورت نیاز علاوه بر استفاده از این نمایشگر از یک یا چند نمایشگر دیگر نیز استفاده کرد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5124

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.