• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

نفت مسجدسلیمان یک – استقلال یک / توقف استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

  • کد خبر : 5802
  • 15 سپتامبر 2019 - 20:06

استقلال و نفت مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا آبی‌پوشان بدون کسب پیروزی به استقبال داربی تهران بروند.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و نفت در مسجد سلیمان پیگیری شد. دو تیم از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به میدان رفتند که بازی با  نتیجه نفت مسجدسلیمان یک – استقلال یک خاتمه یافت.

مهدی قائدی در دقیقه ۱۶ برای استقلال و حامد نورمحمدی در دقیقه ۷۱ برای نفت گل زدند.

با این نتیجه، استقلال دو امتیازی شد و در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت تا قبل از داربی تهران، وضعیت مطلوبی در جدول رده بندی نداشته باشد. نفت مسجد سلیمان هم با سه امتیاز در اواسط جدول جای گرفت.

همچنین اکبریان، داور این دیدار فرشید اسماعیلی با دوبار با کارت زرد جریمه کرد و در نهایت این بازیکن با کارت قرمز اخراج شد. همچنین سیاوش یزدانی و عمر دانسی از استقلال هم با کارت زرد جریمه شدند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان : فرعباسی، طیبی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، عباس عسگری، حسین ابراهیمی، عماد میرجوان، میثم نقی زاده، علیرضا علیزاده، سجاد جعفری

ترکیب استقلال : سید حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، میلیچ، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند و دیاباته

نفت مسجدسلیمان یک - استقلال یک

واکنش سرمربی استقلال به تساوی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان

ندره‌آ استراماچونی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و به گل هم رسیدیم. نزدیک شدن تیم ما به دروازه حریف در همان ابتدای بازی خوب بود و به خوبی این کار را انجام دادیم. در نیمه دوم باز هم می‌خواستیم گل دوم را بزنیم و حتی سعی کردیم بازی را ببندیم. زمانی که در حال حمله بودیم یک ضربه آزاد روی دروازه ما آمد که گل تساوی را خوردیم.

وی افزود: متاسفانه در حالی که موقعیت های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم ۲ امتیاز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: بدترین قسمت مسابقه آینده ما این است که احتمالا ۳ بازیکن را از دست دادیم، اول دیاباته که باید از او تست گرفته شود، مهدی قائدی هم از ناحیه مچ مصدوم شده و اسماعیلی هم محروم است. متاسفانه اخراج اسماعیلی اصلا کارت زرد هم نداشت و من اصلا آن را خطای مستحق کارت زرد هم نمی‌دانم.

سرمربی استقلال در مورد گل تبریزی گفت: من فیلم بازی را که ندیدم و نمی‌توانم الان در مورد آن نظر بدهم.ولی در مورد اسماعیلی باید بگویم حرکت او حتی یک خطای ساده هم نبود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.