• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
21

پرینتر بدون کارتریج HP

  • کد خبر : 6247
  • 14 اکتبر 2019 - 11:44

جدیدترین محصول در میان ماشین های اداری، پرینتر بدون کارتریج HP است که اخیراً این شرکت معرفی کرده است. قبل از اینکه هیجان‌زده شوید و فکر کنید دیگر هیچ‌وقت جوهر کارتریج را نخواهید دید، باید گفت شرایط کمی متفاوت است.این پرینتر نیاز به شارژ کارتریج ندارد و رنگ مورد نیاز را از طریق یک سرنگ پلاستیکی تأمین می کند. نام این چاپگر جدید HP Neverstop Laser می باشد و به نظر برای کسانی بسیار قابل توجه است که همواره در خصوص تعویض کارتریج پرینتر مشکل دارند.
چاپگر Neverstop Laser اچ‌پی در چند مدل مختلف با امکاناتی همچون اسکن و کپی و چاپ وایرلس عرضه می‌شود و در امارات با درنظرگرفتن مالیات بر ارزش افزوده، ۱,۱۴۹ درهم قیمت دارد. در‌حال‌حاضر، فناوری جدید اچ‌پی فقط برای چاپگرهای سیاه‌و‌سفید موجود است و مشخص نیست در آینده این فناوری برای چاپگرهای رنگی نیز استفاده شود یا خیر.

قابلیت ها و ویژگی های پرینتر بدون کارتریج اچ پی

پرینتر جدید HP با کیت مخصوص HP Reload کار می کند که در واقع یک سرنگ پلاستیکی بزرگ می باشد و رنگ پرینت در داخل آن قرار می گیرد. این سرنگ همراه با فروش پرینتر به خریدار تحویل می گردد. هر زمانی که جوهر پرینتر تمام شد، فقط کافی است سرنگ را داخل درگاه مخزن پرینتر فرو کرده و جوهر را به دستگاه تزریق کرد.
بنابراین، پرینتر اچ پی در واقع بدون کارتریج نیست بلکه شیوه شارژ کردن آن با پرینترهای امروزی متفاوت است و به راحتی انجام می شود. نکته جالب توجه در پرینتر بدون کارتریج اچ پی این است که ۱۵ دقیقه طول می‌کشد که پرینتر از جوهر پر شود و پس از آن می توان بیش از ۵ هزار برگه را چاپ کرد. از قابلیت های دیگر این پرینتر این است که از اپلیکیشن هوشمند اچ پی پشتیبانی می‌کند و کاربر می تواند با استفاده از گوشی موبایل و یا تبلت خود، دستور چاپ را صادر کند.

قیمت پرینتر بدون کارتریج اچ پی

پرینتر جدید مخصوصِ پروتکل SMB و مشاغلی ساخته شده است که زمان لازم برای عیب‌یابی چاپگرها را ندارند و می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن کار چاپ اسناد را انجام دهند. این پرینتر در امارات با احتساب ارزش افزوده قیمتی برابر با ۱,۱۴۹ درهم قیمت گذاری شده است. نکته قابل توجه این است که پرینتر بدون کارتریج اچ پی تنها برای چاپگرهای نوع سیاه ‌و ‌سفید موجود است و باید دید که آیا این شرکت قصد دارد در آینده برای پرینترهای رنگی نیز چنین فناوری را به کار ببرد یا نه

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=6247

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.