• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

چهلمین سالگرد تثبیت جمهوری اسلامی

  • کد خبر : 1242
  • 01 آوریل 2019 - 6:31

مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تثبیت جمهوری اسلامی درحرم بنیان گذار جمهوری اسلامی ساعاتی پیش آغاز شد .

چهلمین سالگرد تکریم و بزرگداشت تثبیت نظام اسلامی در یوم الله ۱۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی (رحمت الله علیه) با نواختن رزم نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی آغاز شد.

مراسم یوم الله ۱۲ فروردین با حضور افراد عالی رتبه و سران سیاسی کشور و همچنین اقشار مختلف مردم در حال برگزای است. در این مراسم محمود علوی وزیر اطلاعات کشور به سخنرانی پرداخت.

مراسم چهلمین سالگرد تثبیت جمهوری اسلامی آغاز شد

چهلمین سالگرد تثبیت جمهوری اسلامی / وزیر اطلاعات: ۱۲ فروروین روز تجلی اراده مردم است

وزیر اطلاعات با تاکید بر این‌که «۱۲ فروردین روز تجلی اراده مردم در بر قراری نظامی اسلامی است» گفت: امام همواره بر روی مردم حساب می‌کردند و بر این باور بود که اگر مردم به صحنه بیایند هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد. در ۱۲ فروردین ریشه داشتن این نظام بین مردم به طور قانونی خود را نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در مراسم چهلمین سالگرد تثبیت جمهوری اسلامی  درحرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن تسلیت شهادت امام موسی بن جعفر (ع) بیان کرد: ۱۲ فروردین را به محضر امام عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم شهید پرور تبریک می‌گویم و امیدوارم خداوند توفیق تداوم راه شهیدان در جهت تداوم و استقرار نظام جمهوری اسلامی توفیق اعطا کند.

وزیر اطلاعات افزود: ۱۲ فروروین و نظام جمهوری اسلامی ریشه در مبارزات امام راحل و امام کاظم (ع) و دیگر ائمه ما دارد. هر یک از ائمه ما در جهت احیای نظام امامت که نظام الهی است مجاهده و تلاش کردند. امام کاظم نیز در این زمینه کارنامه درخشانی دارد. امامان ما مغز‌ها متفکر جهان سیاست بودند.

علوی در پایان گفت: امروز چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و بحمدالله انقلاب ما قدرتمندتر از همیشه پیشروی کرده و به برکت اسلام و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری راه پیشرفت را پیموده است. مقام معظم رهبری هم از اقتدار نظام و هم سبقه اسلامیت نظام را با تمام وجود پاسداری کردند.

هر جا افرادی می‌خواستند به رنگ زیبای اسلامیت جمهوری اسلامی آسیب بزند مقام معظم رهبری هوشمندانه ایستادند. همه این موفقیت‌ها به برکت برکت مجاهدت امامان و فرزندان خلف و صالح آنان داریم و باید هوشمندانه گوش به حرف مقام معظم رهبری بسپاریم و تا انقلاب را به دست امام زمان (عج) بسپاریم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1242

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.