• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

گوگل رسما هواوی را تحریم کرد / هواوی پاسخ تهدیدات گوگل را داد!

  • کد خبر : 2490
  • 21 می 2019 - 7:24

همانطور که می دانید هفته گذشته یکی از مهم‌ترین خبرهای منتشر شده، خبر تحریم هواوی از سوی ایالات متحده و اضافه شدن نام این شرکت و هفتاد شرکت تابعه آن به لیست افراد حقوقی شامل تحریم‌های دولت آمریکا بود. امروز اما تحریم هواوی توسط گوگل و قطع دسترسی به گوگل پلی و آپدیت های اندروید بسیار خبرساز شده است.

عدم ارایه سرویس‌های گوگل به شرکت هواوی، دامنگیر کاربران این شرکت نیز شده است. اگر کاربران گوشی‌های هواوی در طول هفته جاری اخبار فناوری را دنبال نکرده باشند، احتمالا با شنیدن این خبر شوکه خواهند شد. این شرکت آمریکایی، اقدامات لازم را برای جلوگیری از دسترسی کاربران گوشی‌های هواوی به سرویس‌ها و بروزرسانی‌های این شرکت انجام داده است.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز ، گوگل با اجرای این تحریم‌ها رسما مجوز استفاده هواوی از اندروید را پایان می‌دهد که ضربه بزرگی به یکی از بزرگترین سازندگان تلفن همراه هوشمند جهان خواهد بود. این موضوع رسما از سوی گوگل در گفتگو با این خبرگزاری تائید شده است.

هواوی پاسخ تهدیدات گوگل را داد!

تحریم هواوی توسط گوگل / هواوی پاسخ تهدیدات گوگل را داد!

پس از اعلام گوگل مبنی بر آنکه به‌روزرسانی‌های تازه اندروید برای محصولات هواوی ارایه نخواهد شد، این کمپانی نیز بیانیه‌ای صادر کرده که در آن بر تعهدات خودش نسبت به کاربران تاکید کرده و بر ساخت یک سیستم عامل امن و اختصاصی نیز در پایان اشاره نموده است.

هواوی در این بیانیه می‌گوید: هواوی سهم قابل توجهی در توسعه و رشد اندروید در سراسر جهان دارد. به عنوان یکی از شرکای کلیدی جهانی اندروید، ما همکاری نزدیکی با آن‌ها داشته‌ایم که به نفع کاربران و این صنعت بوده است.

هواوی همچنان به ارایه به‌روز رسانی‌های امنیتی و خدمات پس از فروش به تمام محصولات موجود در گوشی‌های هوشمند و تبلت خود ادامه می‌دهد که شامل محصولاتی می‌شود که در بازار موجود بوده و یا پیش از آن فروخته شده است.

ما به ساخت یک اکوسیستم نرم‌افزاری امن و پایدار به منظور عرضه بهترین تجربه‌ کاربری به خریداران خود در سراسر دنیا ادامه خواهیم داد.

 

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.