• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

اپلیکیشن ویروس کرونا رونمایی شد

  • کد خبر : 13443
  • 02 فوریه 2020 - 11:44

این روزها که ویروس کرونا در سراسر جهان قربانی می گیرد، دنیای تکنولوژی نیز بیکار نمانده و در تلاش است با هر روش ممکن در پیشگیری از سرعت گرفتن این ویروس کمک کند، در همین حال اخیرا دو مهاجر فرانسوی اقدام به ساخت اپلیکیشن ویروس کرونا کرده اند.

اپ ویروس کرونا

اپلیکیشن ویروس کرونا توسط دو مهاجر فرانسوی ساکن در تایوان ساخته شده و شیوع ویروس را به موقع نقشه برداری می کند و اطلاعات محلی مفیدی را ارائه می دهد که براساس منطقه تقسیم می شود. این برنامه، یک برنامه تعاملی است که به راحتی قابل جستجو است. ماکسیم میشل یکی از طراحان این برنامه در این خصوص می گوید: “این یک ابزار همه کاره برای همه چیزهایی است که شما باید در مورد ویروس کرونا بدانید.”

کوین باست و میشل با هم روی برنامه کار کردند میشل گفت که آنها در طول  جشنواره سال نو چینی این برنامه را ساختند ، زیرا نگران اپیدمی این ویروس بودند و می خواستند روشی شفاف برای به اشتراک گذاری اطلاعات ایجاد کنند و  این برنامه به وضوح تعداد فعلی افراد آلوده را به همراه مرگ و میر و شرایط فعلی بیماری تشریح می کند.

این برنامه به طور پیش فرض نشان می دهد تعداد عفونت های شناخته شده از کرونا در چه مناطقی وجود دارد. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تا نقشه ای از مرگ و میر ناشی از ویروس را مشاهده کنید. برگه “نمودارها” روش دیگری برای مشاهده همان اطلاعات را نشان می دهد.

اطلاعات به عنوان یک جدول زمانی نیز کار می کنند تا ببینند از ابتدای شروع بیمار، وضعیت شیوع چگونه بوده است این برنامه همچنین به فرم گوگل پیوند می زند که در آن کاربران می توانند اطلاعاتی را که از نقشه مفقود شده اند گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=13443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. بروز ترین مطلبی بود که دیدم اپلیکیشنش عالیه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.