• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

لیگ قهرمانان اروپا / پیروزی آبی و اناری پوشان بر شیاطین سرخ

  • کد خبر : 1476
  • 11 آوریل 2019 - 4:39

 در دومین شب از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در چهارشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم منچستریونایتد – بارسلونا در ورزشگاه اولدترافورد رو در روی هم قرار گرفتند.

 شیاطین سرخ در اولدترافورد میزبان مسی و یارانش بودند که با یک گل مغلوب شدند.

دو تیم نمایش متعادلی داشتند. تاثیر گذاری مسی و سوارز و ضربه ستاره اروگوئه‌ای در دقیقه ۱۲ باعث شد تا دروازه منچستر یونایتد روی اشتباه لوک شاو در دقیقه ۱۲ باز شود و بازی با پیروزی آبی و اناری پوشان بر شیاطین سرخ به پایان برسد.

منچستریونایتد ۰-۱ بارسلونا / خلاصه بازی پیروزی آبی و اناری پوشان بر شیاطین سرخ

 

اتفاقات مهم نیمه اول

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و اولین موقعیت بازی، با خطای بوسکتس روی مک تامینای، پشت محوطه جریمه بارسا ایجاد شد اما شوت محکم راشفورد از روی ضربه آزاد، از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

در ادامه بازیکنان تیم بارسلونا توپ و میدان را در دست گرفتند و در مقابل، تیم میزبان به دنبال استفاده از ضدحملات بود. اما هیچ یک از دو تیم آبی و اناری پوشان بر شیاطین سرخ نمی توانست موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کند.

سرانجام  بارسا در دقیقه ۱۲ ، روی اولین موقعیت جدی اش روی دروازه منچستریونایتد به گل رسید. مسی که درون محوطه جریمه یونایتد صاحب توپ شده بود، با یک ارسال دقیق، سوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با ضربه سری که در بین راه به لوک شاو برخورد کرد، کار را تمام کرد.

کمک داور دوم بازی ابتدا گل را آفساید اعلام کرد اما داور بعد از کمک گرفتن از VAR، گل را پذیرفت و بارسا ۱-۰ پیش افتاد.

پس از این بازیکنان منچستریونایتد بازی را دست گرفتند  اما حملات این تیم به موقعیت های چندان خطرناکی منجر نمی شد.

در دقیقه ۲۰، روی اشتباه جوردی آلبا در میانه زمین، بازیکنان یونایتد یک ضدحمله خطرناک روی دروازه بارسا ترتیب دادند اما از این فرصت نیز نتوانستند استفاده کنند.

برتری شیاطین سرخ بازی ادامه داشت اما دفاع بازیکنان بارسلونا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه ۲۸ برخورد اسمالینگ با مسی، باعث خونریزی بینی ستاره بارسا شد اما او بعد از مداوا، به بازی برگشت.

در دقیقه ۴۰، چیزی نمانده بود که منچستریونایتد به گل تساوی برسد اما ضربه سر دیگو دالوت، روی ارسال راشفورد، چندان خوب نبود و عرض محوطه جریمه را طی کرد.

حملات دو تیم در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

منچستریونایتد ۰-۱ بارسلونا

اتفاقات مهم نیمه دوم

نیمه دوم بازی را منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی حملاتی را روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. پس از آن یاران مسی توپ و میدان را در اختیار گرفتند  اما حملات آنها هم به موقعیت خطرناکی تبدیل نشد.

حملات دو تیم آبی و اناری پوشان و شیاطین سرخ ادامه داشت و در دقیقه ۶۵، روی یک پاس در عمق، این لوئیس سوارز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از زاویه ای نه چندان مناسب، به کنار دروازه منچستریونایتد برخورد کرد.

در دقیقه ۷۰ بازی روی خطای مدافعان بارسلونا روی مارسیال، یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه نصیب یونایتد شد که اما شوت راشفورد با اختلاف از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

در دقایق پایانی بازی بارسلونا صاحب یک ضربه آزاد شد اما شوت مسی که توپ را از زیر خط دفاعی یونایتد عبور داد، در اختیار دخیا قرار گرفت.

حملات دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی در دقایق پایانی ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی آبی و اناری پوشان بر شیاطین سرخ به پایان رسید.

خلاصۀ دیدار منچستر یونایتد ۰_۱ بارسلونا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. بارسلوناااا قهرمان میشهههه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.