• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
21

رونمایی از گلکسی A20e سامسونگ

  • کد خبر : 1516
  • 13 آوریل 2019 - 8:47

کمپانی کهنه کار سامسونگ همواره کوشش کرده است تا بخش عمده بازار را  از محصولات متنوع و گسترده خود اشباع کند. تعدد مدل گوشی های این کمپانی به قدری چشم گیر است که به حق می تواند سلیقه های زیادی را در برگرفته و سهم بزرگی از بازارهای اصلی را از آن خود کند. جالب است بدانید، این بار نیز سامسونگ به دنبال ورود محصولی به بازار است که می تواند مشتریان خاص تر و متفاوت تری داشته باشد.

همانطور که سامسونگ پیش از این وعده داده بود شاهد رونمایی از نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده در سری گلکسی A این شرکت هستیم. پس از معرفی طیف وسیعی از محصولات در قالب سری گلکسی A در طی ماه‌های اخیر، از گوشی جدید خود با نام گلکسی A20e که مدل کوچک‌تر گلکسی A20 است ، رونمایی کرد.

گوشی samsung A20e

مشخصات گوشی گلکسی A20e

سامسونگ گزارش کرده در گوشی هوشمند گلکسی A20e دیگر از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر امولد استفاده نمی‌کند و به جای آن یک نمایشگر ۵.۸ اینچی ال‌سی‌دی در  آن تعبیه شده است . البته باید خاطر نشان کرد که رزولوشن هر دو صفحه نمایش ۷۲۰x۱۵۶۰ است. ناچ اینفینیتی V هم هنوز سر جای خودش حضور دارد و دوربین سلفی این گوشی را در خود جای داده است. این دوربین ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد.

دوربین پشتی گلکسی A20e یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم نسبتاً روشن f / ۱.۹ دارد. این سنسور با یک ماژول اولترا واید ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در پشت این گوشی علاوه بر دوربین یک حسگر اثر انگشت نیز حضور دارد. در این گوشی‌ها هنوز از فناوری حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش استفاده نمی‌شود و این بخش به صورت سنتی مانده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A20e دارای تراشه Exynos 7884 به عنوان پردازنده خود است (۲ هسته بزرگ + ۶ هسته کوچک). این پردازنده با یک رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. می‌توان به وسیله کارت حافظه مقدار ذخیره سازی این دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد. این میزان حافظه واقعاً برای کاربران مناسب است.

با توجه به اندازه کوچک‌تر این گوشی، ظرفیت باطری آن به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر کاهش می‌یابد، اما با توجه به شارژ سریع ۱۵ واتی، به سرعت پر می‌شود. سامسونگ گلکسی A20e در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه خواهد شد، اما قیمت دستگاه‌ها و تاریخ دقیق عرضه آن‌ها هنوز اعلام نشده است.

گلکسیA20e
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1516

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. گووووشی فقط سامسونگ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.