• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

سرود قهرمانی پرسپولیس

  • کد خبر : 1540
  • 14 آوریل 2019 - 2:17
سرود قهرمانی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل سایپا همراه با هواداران در ورزشگاه آزادی…
سرود قهرمانی پرسپولیس

اخرین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر میان مدافع قهرمانی پرسپولیس و سایپا برگزار شد که در نهایت بازی با نتیجه ۳بر۲ به سود پرسپولیس به پایان رسید.پرسپولیس که با این برد شیرین فاصله خود را با دیگر مدعیان بیشتر کرد، تماشاگران این تیم با شعار پرسپولیس ایرانی حالا حالاها قهرمانی به نوعی جشن قهرمانی بر پا کردند.

بعد از به ثمر رسیدن گل سوم تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند شادی خود را با نیمکت نشینان و سرمربی خود تقسیم کرد.مهدی ترابی هافبک خوش تکنیک و خوش اخلاق پرسپولیس بعد از زدن گل سوم تیمش مقابل تیم سابق خود خوشحالی نکرد و به بوسیدن پیراهن پرسپولیس بسنده کرد.

بودیمیر مهاجم قرمزپوشان پایتخت به علت مصدومیت در دقایق پایانی از کنار زمین بیرون رفت تا مداوا روی او صورت گیرد.در همین حال برانکو ایوانکوویچ تعویض سوم خود را انجام داد و اسدی را به جای بودیمیر به زمین فرستاد.

نکته قابل توجه این بود که بودیمیر زمانی که مورد مداوا قرار گرفت قصد بازگشت به میدان را داشت که موجب شد اعتراض بازیکنان سایپا و خنده تماشاگران را در پی داشته باشد چرا که او از تعویض خود با اسدی بی اطلاع بود.به همین دلیل داور مسابقه بازی را متوقف کرد و از بازیکن کروات خواست تا روی نیمکت بنشیند.

علی دایی که از شکست تیمش بسیار ناراحت بود بعد از اتمام بازی به سمت داور مسابقه رفته و شدیدا به او اعتراض کرد.دایی اعتقاد داشت که توپ به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرده است.

در این میان هواداران پرسپولیس هم با تشویق برانکو و بازیکنان سرود قهرمانی پرسپولیس را سر دادند و جشن زود هنگامی را بر پا کردند .سرمربی قرمزپوشان نیز در جواب تشویق هواداران، شاگردانش را جمع کرده و روبه روی تماشاگران قرار گرفت و به تشویق معروف ایسلندی پرداخت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1540

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.