• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

کلینزمن سرمربی تیم ملی می شود؟

  • کد خبر : 1567
  • 14 آوریل 2019 - 16:36

پس از مدتها دوباره نام یورگن کلینزمن بر سر زبان ها افتاده است .  خبرها حاکی از این است که یورگن کلینزمن آلمانی با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده و او به زودی هدایت تیم ملی ایران را برعهده می‌گیرد.

 تیم ملی فدراسیون فوتبال پس از جدایی کارلوس کی روش هنوز جانشین او را مشخص نکرده و هر روز نام یکی از مربیان بزرگ دنیا برای هدایت تیم ملی برسر زبان ها می افتد . در ابتدا از زیدان و مورینیو نام برده شد و پس از آن از هره رنار فرانسوی به عنوان سرمربی تیم ملی یاد شد ، امروز بحث تازه ای به راه افتاده؛نام جدید یورگن کلینزمن است که شغل آخراو سرمربیگری تیم ملی آمریکا بوده است.

امیر سلطانی مدیرعامل اسبق استقلال خوزستان و مشاور اقتصادی استوک سیتی در استوری اینستاگرام خود عکسی از یورگن کلینزمن سرمربی تیم های ملی آلمان و آمریکا منتشر کرد و نوشت:« کمی قدیمی اما هنوز طلا… به ایران خوش آمدی مربی

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با یورگن کلینزمن آلمانی به توافق رسیده و او به زودی هدایت ملی پوشان را برعهده خواهد گرفت.

آیا کلینزمن سرمربی تیم ملی شد؟

پرنده سابق خط حمله فوتبال آلمان که یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ این کشور نیز محسوب می شود اگرچه در مربیگری سابقه سیاه و سفیدی دارد اما می تواند یک گزینه جذاب برای فوتبالدوستان ایرانی باشد.البته اوهمیشه  شیفته زندگی در آمریکا بوده و همین موضوع حضور او در ایران را کمی باورناپذیرتر می کند.

 

یورگن کلینزمن قبلا در هیبت سرمربی تیم ملی آلمان به ایران سفر کرده و البته و یک بار نیز  با لباس تیم ملی این کشور در جام جهانی به ایران گل زده است. اما اولین و مهمترین ارتباط ایران و کلینزی به واکنش او بعد از زلزله رودبار و منجیل در روزهای برگزاری جام ۱۹۹۰ است که از  جامعه جهانی فوتبال بابت بی توجهی به این فاجعه انسانی انتقاد کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1567

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.