• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
15

ورود کرونا به آمریکا توسط بنیان‌گذار اپل و همسرش!

  • کد خبر : 15795
  • 05 مارس 2020 - 13:15

ویروس کرونا در آمریکا چندین قربانی گرفته است. استیو وازنیاک، بنیان‌گذار اپل در توییتی اعلام کرده است که احتمال دارد او و همسرش عامل ورود کرونا به آمریکا باشند.

ورود کرونا به آمریکا

انتشار یک توییت جنجالی در مورد ورود کرونا به آمریکا

به تازگی وازنیاک با انتشار یک توییت، فاش کرد که همسرش Janet از تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) دچار سرفه شدید شده بود و به همین دلیل، آن‌ها به یک مرکز درمانی در سانتاکلارا مراجعه کرده‌اند. استیو وازنیاک  در یک توییت دیگر، از مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا (CDC) انتقاد کرد. زیرا در ورودشان به آمریکا، از آن‌ها تست ابتلا به کووید ۱۹ گرفته نشد. این زوج در اوایل ژانویه، از هنگ‌کنگ به کشور بازگشتند.

البته بعد از بررسی ها مشخص شد که ورود کرونا به آمریکا ربطی به بیماری همسر استیو وازنیاک نداشته و بیماری اون یک عفونت سینوسی بوده است.

تاثیرات شیوع کرونا بر تولیدات اپل

ویروس کرونا بر روی تولیدات شرکت اپل نیز تاثیر منفی گذاشته؛ هرچند که تیم کوک، مدیرعامل اپل از بهبود شرایط در چین سخن گفته است. ظاهرا خطوط تولید در کارخانجات فاکس‌کان که بخش اعظم گوشی‌های آیفون را می‌سازد، در حال راه‌اندازی دوباره هستند. همچنین از ۴۲ فروشگاه اپل در چین، ۱۲ تای آن‌ها بازگشایی شده‌اند؛ البته ساعت کارشان از ۱۲ ساعت به ۸ ساعت کاهش یافته است.

ورود کرونا به آمریکا و تاثیر بر درآمد و تولیدات اپل

با توجه به ورود ویروس کرونا به آمریکا ، سوالی که مطرح می شود این است که ، آیا اپل می‌تواند به تقاضای بالای بازار برای آیفون ۹ پاسخ دهد یا خیر؟ محصولی که انتظار می‌رفت تا پیش از پایان ماه مارس، معرفی شود. با توجه به این موضوع و اقدامات اپل برای مقابله با کرونا، مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس محصولات اپل می‌گوید تولید آیفون تا پیش از ربع دوم سال جاری، پرشتاب نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=15795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.