• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
16

یک گوشی، یک کنسول بازی و یک کامپیوتر؛ همگی در گلکسی نوت ۱۰ پلاس

  • کد خبر : 15888
  • 07 مارس 2020 - 15:06

گلکسی نوت ۱۰ پلاس ترکیبی از گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۱۰ پلاس به شمار می‌رود که به گفته سامسونگ، این محصول جدید تنها یک گوشی هوشمند نیست! بلکه یک کنسول بازی، یک استودیوی فیلم و یک کامپیوتر با قلم هوشمند نیز است. با این وجود کاربران خوش شانسی که گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ را خریداری می‌کنند نه تنها یک گوشی هوشمند با آپشن‌های فوق‌العاده دارند بلکه یک کنسول بازی و یک کامپیوتر قدرتمند نیز دارند.

علاوه‌بر این می‌توانند خودشان را در یک استودیوی فیلم تصور کنند و طعم شیرین تماشای فیلم‌های باکیفیت را تجربه کنند. با مرکز تعمیر موبایل سامسونگ همراه باشید تا گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس را زیر ذره‌بین قرار دهیم.

گلکسی نوت 10 پلاس

طراحی گلکسی نوت ۱۰ پلاس؛ تداعی کننده زیبایی و قدرت در کنار یکدیگر

طراحی گلکسی نوت ۱۰ پلاس نشان می‌دهد که شعارهای تبلیغاتی سامسونگ درباره شاهکار جدیدش نه تنها به هیچ‌وجه مبالغه‌آمیز نبوده است بلکه کاملا واقعیت دارد. طراحی Galaxy Note 10+ از هر نظر چشم‌انداز شکوه و جذابیت است به گونه‌ای که هیچ کاربری پیدا نمی‌شود که پس از دیدن این محصول شیفته آن نشود. سامسونگ این بار سنت‌شکنی کرده است و نوت ۱۰ پلاس را در دو نسخه ۶٫۳ و ۶٫۸ اینچی روانه بازار نموده است. با این وجود در نگاه اول به محصول جدید سامسونگ نمایشگر غول‌آسای آن جلب توجه می‌کند.

نمایشگر نوت ۱۰ پلاس به اندازه‌ای از حاشیه‌ها فرار کرده است که لقب نمایشگر تمام صفحه لایق آن است. به گونه‌ای که صفحه نمایش این محصول به جزء نوار بسیار باریک لبه پایینی آن، تقریبا تمامی نمای جلویی گوشی را در بر گرفته است. پوشش گوریلا گلس ۶ نیز از صفحه نمایش گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ محافظت می‌کند.

ماژول دوربین سلفی در صفحه نمایش گلکسی نوت ۱۰ پلاس در داخل صفحه نمایش و درون حفره‌ای بسیار کوچک جا خوش کرده است. فریم فبلت جدید سامسونگ مانند سایر پرچم‌داران کره‌ای از جنس آلومینیوم ساخته شده است. در پشت نوت ۱۰ پلاس نیز از یک پنل شیشه‌ای استفاده شده است. با وجود زحمت‌های زیادی که سامسونگ برای باریک‌تر کردن فبلت جدید خود و بهینه‌سازی محیط رابط کاربری آن کشیده است اما نمی‌توان گفت که سامسونگ گوشی مناسبی برای استفاده با یک دست است.

البته این گوشی ۱۰ گرم سبک‌تر از وان پلاس ۷ پرو است که به خوبی می‌توان این اختلاف وزن را هنگام استفاده از آن حس کرد. در کنار حسگر زیر نمایشگر نوت ۱۰ پلاس، از قابلیت احراز هویت از طریق تشخیص چهره نیز در این فبلت استفاده شده است. علاوه‌بر این مقاومت نوت ۱۰ پلاس در برابر آب مثال‌زدنی است به گونه‌ای که می‌توان به مدت ۳۰ آن را در عمق ۱٫۵ متری آب نگه داشت.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس؛ سلطان روشنایی نمایشگر

گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز مانند سایر پرچم‌داران حال حاضر بازار، دارای نمایشگر Dynamic AMOLED است. نسبت تصویر نسخه ۶٫۸ اینچی نوت ۱۰ پلاس برابر با ۱۹:۹ است که بزرگترین نمونه استفاده شده در این سری محسوب می‌شود به گونه‌ای که ۹۲ درصد جلوی گوشی را پوشانده است. به لطف رزولوشن ۳۰۴۰ × ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم ۴۹۸ پیکسل بر اینچ در صفحه نمایش نوت ۱۰ پلاس، محتوا بسیار شارپ به نظر می‌رسند.

علاوه‌بر این روشنایی بالای نمایشگر فبلت جدید سامسونگ و پشتیبانی پنل نمایشگر از فضای رنگی گسترده، این دستگاه را به کم‌نظیرترین گوشی هوشمند در نمایش محتوای HDR تبدیل کرده است. موبایل samsung گلکسی نوت ۱۰ پلاس به دلیل برخوردار بودن از روشنایی ۶۰۰ نیتی در بین پرچم‌داران رکورد زده است. به گونه‌ای که این گوشی را سلطان روشنایی نمایشگر می‌نامند. البته این تمام داستان نیست، نوت ۱۰ پلاس به دلیل برخوردار بودن از الگوی ۵۰ درصدی و استفاده از حسگر نور قادر به تولید روشنایی ۱۲۵۵ نیتی در نیمه پایینی نمایشگر خود نیز است که بی‌نظیر می‌باشد.

گوشی گلکسی نوت 10پلاس

تجربه صوتی کم‌نظیر در گلکسی نوت ۱۰ پلاس

با وجود اینکه نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ پلاس تقریبا تمام نمای جلویی این گوشی را تصرف کرده است، مهندسین سامسونگ موفق شده‌اند تا اسپیکر دومی داخل حاشیه فوق باریک لبه بالایی آن قرار دهند که فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این اسپیکر به همراه کانال اصلی اسپیکر در لبه پایین نوت ۱۰ پلاس موجب تولید صدایی شفاف، رسا و عاری از نویز می‌شود. با این وجود خروجی صدای گلکسی نوت ۱۰ در رده بهترین‌های بازار قرار گرفته است. خبر خوب این است که سامسونگ پس از مدت‌ها مقاومت جک ۳٫۵ میلی‌متری را از جدیدترین محصولش کنار گذاشته است.

دوربین گلکسی نوت ۱۰ پلاس تمامی انتظارات کاربر را برآورده می‌سازد

دوربین دهمین کهکشان سری نوت سامسونگ تمامی انتظارات کاربر را به خوبی برآورده می‌سازد. درواقع دوربین نوت ۱۰ پلاس به لنزی با دیافراگم گشوده‌تر مجهز است. البته انتظار می‌رفت که دوربین جدیدترین فبلت سامسونگ نسبت به گلکسی اس ۱۰ تفاوت چشم‌گیری داشته باشد. دوربین اصلی نوت ۱۰ پلاس از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و ۱/۲٫۵۵ اینچی با پیکسل‌های نسبتاً بزرگ ۱٫۴ میکرومتری برخوردار است.

جالب است بدانید که این حسگر از قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel برخوردار می‌باشد. علاوه‌بر این دارای  لنزی با دیافراگم متغیر f/1.5-2.4، لرزش‌گیر اپتیکال دوگانه و فاصله‌ی کانونی معادل ۲۷ میلی‌متری است. با این وجود گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس متناسب با نور محیط برای ثبت عکس‌هایی روشن از یکی از دو گشودگی f/1.5 یا f/2.4 استفاده می‌کند. بنابراین می‌توان با دوربین نوت ۱۰ پلاس عکس‌های فوق‌العاده باکیفیت و بی‌نظیری را ثبت کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=15888

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.