• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

برنامه بنیاد مستضعفان، سپاه و ستاد اجرایی برای کمک به کسب و کارهای آسیب دیده

  • کد خبر : 15983
  • 09 مارس 2020 - 13:46

سردار فدوی از برگزاری جسله مقابله با کرونا در قرارگاه ثارالله تهران و اتخاد تصمیماتی برای جبرای خسارت کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از این بیماری خبر داد.

برگزاری جسله مقابله با کرونا

 سردار علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم درختکاری در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و در جمع خبرنگاران پیرامون اقدامات سپاه و بسیج برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: برای مبارزه با بیماری‌هایی مانند کرونا قرارگاهی دائمی در سپاه به‌نام شفا راه‌اندازی شده است و درباره همه امورات، امکانات و توانمندی‌های انسانی سپاه و بسیج برای کمک به این موضوع در این قرارگاه تصمیم‌گیری می‌شود، علاوه بر این با قرارگاه کشوری مقابله با کرونا که به‌ریاست وزیر بهداشت است نیز همکاری و تعامل وجود دارد.

برگزاری جسله مقابله با کرونا در قرارگاه ثارالله

سردار فدوی ادامه داد: روز‌ گذشته برای شهر تهران با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف جلسه‌ای در قرارگاه ثارالله به‌ریاست فرمانده‌کل سپاه برگزار کردیم و تصمیمات خوبی در این جلسه اتخاذ شد که از جمله آن‌ها می‌توان به بخشودگی اجاره اسفند و فروردین املاک وابسته به بنیاد مستضعفان اشاره کرد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با اشاره به دیگر تصمیمات اتخاذشده در جلسه روز گذشته قرارگاه ثارالله، تصریح کرد: همچنین از امروز تعداد زیادی تخت نقاهتگاه توسط سپاه در اختیار مجموعه‌های تخصصی با مسئولیت آقای دکتر زالی قرار خواهد گرفت تا بیمارانی که دوره بیمارستان را طی کردند و باید در مجموعه‌ای قرار گیرند تا بهبود کامل پیدا کنند و ناقل نباشند، در این مجموعه باشند.

وی با یادآوری آسیب دیدن برخی کسب‌وکارها بر اثر شیوع ویروس کرونا، گفت: تصمیماتی هم برای عزیزانی که به‌دلیل شیوع این ویروس در کسب‌وکارشان متضرر شدند اتخاذ و قرار شد مجموعه‌های مختلف مثل سپاه، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام که می‌توانند دخیل باشند، منابعی را تأمین کنند تا به‌نوعی جبران بیکاری این عزیزان باشد.

سردار فدوی در خصوص اقدامات سپاه در استان گیلان نیز تأکید کرد: پس از اعلام وزارت بهداشت نیروی دریایی سپاه نیز یک بیمارستان سیار را در آنجا مستقر کرده و علاوه بر آن سپاه قدس استان گیلان هم از ابتدا در صحنه حاضر بوده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=15983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.