• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

منچسترسیتی ۴ – ۳ تاتنهام / صعود تاریخی تاتنهام به نیمه نهایی

  • کد خبر : 1673
  • 18 آوریل 2019 - 5:07

تیم های منچسترسیتی و تاتنهام از دور برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۳۰ چارشنبه شب  به مصاف هم رفتند و  بلیت صعود بین دو تیم چند بار دست به دست شد که این بازی جذاب با نتیجه منچسترسیتی ۴ – ۳ تاتنهام به سود سیتی میزبان تمام شد. بدین ترتیب دو تیم در جریان دو بازی رفت و برگشت به تساوی ۴-۴ دست یافتند و تاتنهام به دلیل گل زده در خانه حریف به نیمه نهایی صعود کرد.

 در همان دقایق اول این تیم سیتی بود که در دقیقه ۴ بازی روی حرکت خوب استرلینگ و ضربه زیبای این بازیکن به گل رسید. اما این برتری تنها ۳ دقیقه پایدار بود و روی اشتباه خط دفاعی سیتی، تاتنهام به گل تساوی رسید.  در دقیقه ۱۰ بازی تاتنهام روی اشتباه مدافعان سیتی تاتنهام بار دیگر توسط سان به گل رسید تا ورزشگاه اتحاد به سکوت فرو برود.

اما این نتیجه هم پایدار نبود و دو دقیقه بعد سیتی به گل تساوی رسید. این بار روی پاس آگوئرو بود که برناردو سیلوا در سمت چپ محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به دنی رز، وارد دروازه حریف شد.

روند عجیب این بازی ادامه پیدا کرد و منچستر سیتی در دقیقه ۲۱ روی یک کار تیمی به گل سوم هم رسید.

تاتنهام در دقیقه ۴۱ به دلیل مصدومیت سیسوکو مجبور به تعویض اجباری شد و یورنته به جای او به بازی آمد.

صعود تاریخی تاتنهام به نیمه نهایی

 نیمه دوم را منچستر سیتی بهتر آغاز کرده بود در دقیقه ۵۹ سرانجام روی پاس در عمق زیبای دی بروین و با ضربه تماشایی آگوئرو به گل چهارم خودش هم دست یافت. این پایان کار نبود و تاتنهام در دقیقه ۷۳ روی ضربه کرنر ارسالی توسط یورنته به گل رسید. بازیکنان سیتی اعتقاد به هند داشتند اما داور پس از بازبینی تصاویر گل را قبول کرد.

بازیکنان تاتنهام اعتقاد به خطای هند پنالتی کمپانی در دقیقه ۷۸ داشتند اما بازی پس از بازبینی تصاویر ادامه پیدا کرد. در حالی که بنظر می رسید سیتی تسلیم شده و بازی با صعود تاتنهام تمام خواهد شد، تیم میزبان در دقیقه ۹۴ روی پاس اشتباه اریکسن و توسط استرلینگ به گل رسید تا ورزشگاه منفجر شود اما این گل پس از بازبینی تصاویر به دلیل در آفساید بودن آگوئرو مردود شد تا بازی با نتیجه منچسترسیتی ۴ – ۳ تاتنهام تمام شود و تاتنهام یک صعود نفس گیر داشته باشد.

خلاصه بازی منچسترسیتی ۴ – ۳ تاتنهام

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1673

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.