• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

الاهلی ۲-۱ پرسپولیس / اولین باخت پرسپولیس در سال ۹۸

  • کد خبر : 1748
  • 23 آوریل 2019 - 0:01

پرسپولیس در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا  ساعت ۲۰:۰۰ دوشنبه شب در دبی به دیدار الاهلی عربستان رفت.سرخپوشان در این دیدار بازی بهتری در مقایسه با تیم عربستانی به نمایش گذاشتند  ولی از فرصتها نتوانستند استفاده کنند تا اینکه روی یک ضد حمله تن به ضربه پنالتی داد تا عمر سوما دروازه این تیم را باز کند.

بازی در نیمه دوم با حملات پرسپولیس ادامه داشت ولی باز هم الاهلی بود که روی یک ضربه کاشته مجدداً توسط سوما به گل رسید.پرسپولیس در دقایق تلف شده توسط شجاع خلیل زاده موفق شد یکی از ۲ گل خورده را جبران کند. که در نهایت بازی با نتیجه الاهلی ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسید .هرچند که این گل مانع شکست سرخپوشان نشد ولی باعث شد که پرسپولیس در جدال رودرود با الاهلی بالاتر از این تیم قرار گیرد و در صورت برابر شدن امتیازات در پایان دور گروهی، پرسپولیس در موقعیت بهتر قرار خواهد گرفت.

با این نتیجه پرسپولیس با ۴ امتیاز در قعر جدول گروه جای گرفت و برای صعود اجتیاج به پیروزی در ۲ بازی باقیمانده دارد.در پایان آمار بازی نشان ‌می‌دهد که شاگردان برانکو بر توپ‌میدان مسلط بودند و فرصت‌های بیشتری نسبت به الاهلی عربستان داشتند اما از آن‌ها استفاده نکردند.

ترکیب دو تیم الاهلی و پرسپولیس

ترکیب الاهلی: محمد العویس، محمد ال فتیل(دقیقه ۸۳-هیندی)، حسین عبدالغنی، پائولو دیاز، سانتوس، سعید المولد، سلمان الموشر، عبدالرحمان غریب(دقیقه ۷۳-تاسیر جاسم)، نوح الموسی، عمر السومه و دجانینی(دقیقه ۸۲-تارمین)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، محمد نادری، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی(دقیقه ۷۰-امید عالیشاه)، علی علیپور، مهدی ترابی(دقیقه ۷۰-محمدامین اسدی)، بشار رسن (دقیقه ۶۰-سروش رفیعی)و سیامک نعمتی

بهترین بازیکن الاهلی و پرسپولیس

عمر السومه مهاجم تیم الاهلی عربستان با ۲ گلی که امشب وارد دروازه پرسپولیس کرد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

السومه در دقایق ۳۰ و ۸۴ دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد.

خلاصه بازی الاهلی ۲-۱ پرسپولیس

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.