• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

استقلال ، خوشحال از تساوی پرسپولیس و سپاهان

  • کد خبر : 1827
  • 26 آوریل 2019 - 18:21

پرسپولیس و سپاهان حریف یکدیگر نشدند تا هفته های پایانی لیگ جذاب تر دنبال شود.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان دو تیم پرسپولیس و سپاهان به قضاوت بیژن حیدری از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.بازی بسیار هجومی آغاز شد و دو تیم فرصت هایی را روی دروازه هم خلق میکردند اما بی دقتی در پاس های آخر باعث میشد تا فرصتهای هر دوتیم از دست بروند.

سروش رفیعی برای پرسپولیس و سیاوش یزدانی برای سپاهان هر کدام فرصت گلزنی را داشتند اما هیچ یک از این دو بازیکن موفق به گلزنی نشدند تا نیمه اول این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

دو تیم پرسپولیس و سپاهان نیمه دوم را محتاطانه و متعادل دنبال کردند البته در نیمه هم همانند نیمه اول این پرسپولیس بود که بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های نسبتا بیشتری را نیز خلق کرد.در دقایق پایانی نیز هر دو تیم موقعیت های خطرناک داشتند که راه به جایی نبرد و نهایتا بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

قرمزپوشان پایتخت با این تساوی ۵۶ امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی ماندند.سپاهان هم با این ۱ امتیاز ۵۱ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت.اما استقلال که بی تردید خوشحال ترین تیم از این نتیجه است با یک بازی کمتر و با ۵۰ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

استقلال میتواند فردا با برد پدیده مشهد فاصله خود را با پرسپولیس صدر نشین کم کند و به حداقل برساند تا لیگ برتر در هفته های پایانی داغ تر دنبال شود.

ترکیب دو تیم پرسپولیس و سپاهان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن(محمد امین اسدی)، سروش رفیعی(سیامک نعمتی)، مهدی ترابی و علی علیپور

سر مربی:برانکو ایوانکوویچ

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، مهدی کیانی، محمد کریمی(محمد بحیرایی)، ولادیمیر کومان(علی قربانی)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده(جلال الدین علیمحمدی) و استنلی کی‌روش

سر مربی:امیر قلعه نویی

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.