• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
17

بهتر‌ین نرم‌افزار‌های پزشکی سال ۲۰۱۹

  • کد خبر : 1942
  • 30 آوریل 2019 - 11:37

امروزه تکنولوژی از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که توجه همگان را به خود جلب کرده است.تکامل تکنولوژی به دلایل مختلف به نفع انسان‌هاست. در سطح پزشکی، می­‌تواند به درمان افراد مبتلا به بیمار­ی­‌های خطرناک کمک کند و به این ترتیب زندگی بسیاری از مردم را نجات ­دهد.

با پیشرفت‌ سریع فناوری‌های دیجیتال استفاده از نرم‌افزار‌های تخصصی در حوزه پزشکی بسیار محبوب شده است. به همین بهانه قصد معرفی تعدادی از مشهور‌ترین و بهترین نرم‌افزار‌های پزشکی دنیا در سال ۲۰۱۹ را داریم.

 معرفی بهتر‌ین نرم‌افزار‌های پزشکی سال ۲۰۱۹

نرم‌افزار پزشکی AdvancedMD

نرم‌افزار پزشکی AdvancedMD  که در سال ۲۰۱۹ عنوان برترین نرم‌افزار پزشکی را در دنیا از آن خود کرده است دارای قابلیت‌های متفاوت است که به صورت یک بسته نرم‌افزاری یکپارچه عرضه شده است. این برنامه دارای امکاناتی شامل مدیریت مکان‌های درمانی و بیمارستانی، ثبت پرونده‌های سلامت به صورت الکترونیک، تعامل با بیمار، پزشک تلفنی، رومینگ، مدیریت اعتبار و سابقه، آنالیز‌های اقتصادی و گزارش هوشمند مالی است که تمام این موارد را به صورت یکپارچه و خودکار اجرا کرده و در اختیار پزشک و مجموعه درمانی قرار می‌دهد.

نرم‌افزار پزشکی AdvancedMD قابل نصب بر روی آی‌فون و آی‌پد است . همچنین نسخه‌های ویندوز، مکینتاش و لینوکس آن نیز موجود است. پلتفرم ابری هم برای دسترسی از هر مکانی و با بالاترین  سطح امنیت داده‌ها در دسترس است. گردش یکپارچه عملیات‌های مربوط به بیمار در این نرم‌افزار پزشکی بعد از معرفی اطلاعات اولیه بیمار، به صورت هوشمند زمان‌بندی شده و برنامه معاینات، مراجعات و تماس‌های تلفنی را تنظیم می‌نماید.

نرم‌افزار پزشکی AdvancedMD

نرم‌افزار پزشکی DrChrono

نرم‌افزار پزشکی DrChrono  در سال ۲۰۱۹ توانست توجه بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی را به خود جلب نماید. قابل نصب بر روی آی‌فون و آی‌پد  بوده و نسخه ویندوز، لینوکس و مکینتاش آن موجود است. با پلتفرم EHR و صورت‌حساب بخش درمان سازگاری دارد و این امکان را برای بیمارستان فراهم می‌آورد تا هزینه‌های مصرفی بیمار، نمودار وضعیت بالینی، صورتحساب و چرخه درآمدی را مدیریت کند.

این نرم افزار قادر به ایجاد فرم‌های سفارشی برای هر بیمار  است. هر تجویزی از سوی پزشک از جمله موارد قابل کنترل به صورت الکترونیکی یا EPCS، از طریق اینترنت، آی‌فون و یا آی‌پد، قابل ارسال است. این نرم‌افزار قادر به فرستادن درخواست آزمایش به صورت الکترونیکی به بیش از ۴۰۰۰۰ آزمایشگاه تخصصی تنها در ایالات متحده است و نتایج نیز مستقیما به نمودار وضعیت بیمار افزوده خواهد شد. برنامه‌های تغذیه‌ای سفارشی از دیگر ویژگی‌های این برنامه است. همچنین نرم‌افزار پزشکی DrChrono قادر به ایجاد داده‌های پایه‌ای سلامت و اندازه‌گیری و کنترل سلامت بیمار به صورت تمام وقت است.

نرم‌افزار پزشکی DrChrono

نرم‌افزار پزشکی NextGen Healthcare

این نرم‌افزار کارآمد نیز با ارایه خدمات بسیاری از جمله ثبت الکترونیکی پرونده پزشکی بیمار و مدیریت مراکز درمانی و غیره در سال ۲۰۱۹ توانست در بین نرم‌افزار‌های برتر پزشکی قرار بگیرد. نرم‌افزار پزشکی NextGen Healthcare ضمن سازگاری با اکثر شیوه‌های آماری، کاربران را قادر خواهد ساخت تا با توجه به نیاز‌های مراقبتی و بهداشتی از جمله سلامت جمعیت، نیاز‌های مراقبتی مبتنی بر ارزش، هماهنگ‌سازی نیاز‌های مراقبتی بیمار و سیستم پرداخت انگیزشی یا MIPS، اصلاحات ضروری و بهترین برنامه‌ریزی را انجام دهند.

این نرم‌افزار که پیش‌تر به اسم MediTouch شناخته می‌شد نمودار‌های مراقبتی مختلفی مبتنی بر صحبت، لمس و تایپ را فراهم می‌آورد.

از دیگر نرم‌افزار‌های پزشکی مشهور در دنیا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Kareo Medical Billing
  • athenahealth EHR
  • Compulink Healthcare Solutions
  • PrognoCIS by Bizmatics
  • Azalea Health
  • CareCloud Charts
  • NovoClinical
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1942

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.