• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

بارسلونا ۳_۰ لیورپول / کلوپ و شاگردانش مقهور جادوی مسی!

  • کد خبر : 1988
  • 02 می 2019 - 5:02

بارسلونا در دیدار مقابل لیورپول به پیروزی قاطع رسید تا شانس بالایی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

 از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب ورزشگاه نیوکمپ میزبان یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل فوتبال اروپا بود. تیم‌های بارسلونا و لیورپول در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند تا شاهد یک بازی فوق‌العاده جذاب باشیم.

بارسلونای اسپانیا در حضور بیش از ۹۵ هزار تماشاگر ورزشگاه «نیوکمپ» میزبان لیورپول انگلیس بود و با ارائه نمایشی حساب شده و درخشش ستاره آرژانتینی خود به برتری قاطع سه بر صفر رسید.

بارسلونا ۳_۰ لیورپول

دو تیم بازی را با ترکیب‌های زیر آغاز کردند:

بارسلونا

ترشتگن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، سوارز، مسی، لنگله، آلبا، روبرتو، ویدال

 

لیورپول

آلیسون، گومز، ماتیپ، فن دایک، رابرتسون،  فابینیو، میلنر، وینالدوم، کیتا، مانه، صلاح

 

بارسلونا ۳_۰ لیورپول

۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول با حملاتی از سوی هر دو تیم همراه بود و توپ با سرعت بالایی در زمین گردش داشت. در دقیقه ۲۶ اولین گل این بازی را لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای آبی‌اناری‌ها به ثمر رساند و موفق شد سرانجام اولین گل خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری حساس به ثمر برساند. شاگردان کلوپ پس از این گل شروع به حمله کردند و فشار شدیدی روی دروازه آبی‌اناری‌ها آوردند اما عملکرد عالی خط دفاعی و دروازه بارسایی‌ها مانع از گلزنی آن‌ها شد. نیمه نخست با برتری ۱ بر ۰ شاگردان والورده به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات نماینده انگلیس آغاز شد و لیورپول در دقایق ۴۸ و ۵۳ فرصت های خوبی برای گلزنی داشت که «مارک ترشتگن» دروازه بان آلمانی بارسلونا با واکنش های مناسب، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه ۷۵ لیونل مسی موفق شد روی یک توپ برگشتی که تیرک دروازه لیورپول خورده بود، گل دوم را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و مسی در دقیقه ۸۲ فوق ستاره آرژانتینی با یک ضربه خارق‌العاده از روی ضربه ایستگاه دروازه آلیسون را باز کرد تا کار را ۳ بر ۰ کند.

در دقیقه ۸۳ لیورپول می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند که «محمد صلاح» با بی دقتی توپ را به دیرک دروازه بارسلونا کوبید.

در دقایق ۹۲ و ۹۵ تیم بارسلونا در ضد حملاتی خطرناک در آستانه گل های بعدی قرار داشت که «سوارز» و «عثمان دمبله» این موقعیت ها را از دست دادند.در پایان این دیدار با نتیجه  بارسلونا ۳_۰ لیورپول خاتمه یافت.

خلاصه بازی بارسلونا ۳_۰ لیورپول (نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=1988

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.