• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

مرگ قاضی منصوری در رومانی | متهم به دریافت رشوه ۵۰۰ هزاریورویی

  • کد خبر : 20758
  • 20 ژوئن 2020 - 8:52

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت که خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری از سوی پلیس اینترپل در بخارست تأیید شد. لازم به ذکر است غلامرضا منصوری، قاضی متهم به فساد مالی بر اساس حکم دادگاه در رومانی به‌صورت موقت و مشروط آزاد بود.

مرگ قاضی منصوری

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت که خودکشی و مرگ غلامرضا منصوری از سوی پلیس اینترپل در بخارست تأیید شد. لازم به ذکر است غلامرضا منصوری، قاضی متهم به فساد مالی که بر اساس حکم دادگاه در رومانی به‌صورت موقت و مشروط آزاد بود.

سردار هادی شیرزاد گفت: پیامی از اینترپل بخارست (کشور رومانی) دریافت کردیم مبنی بر اینکه برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز آقای «غلامرضا منصوری» یک حادثه غیرمترقبه رخ داده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامتش در بخارست به پائین پرت کرده است.

وی تصریح کرد: پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است. تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

سردار شیرزاد ادامه داد: در تماس‌هایی که با طرف رومانی انجام شده است، این مساله مطرح شد که احتمالا او خودکشی کرده است، اما اینترپل پیگیر این موضوع است و کسی که تحت تعقیب دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران بوده باید تحت نظر باشد تا صدمه‌ای به وی وارد نشود.

مرگ غلامرضا منصوری ایرادی به اتمام روشن پرونده وارد نمی‌کند

معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه یادآور شد: نکته مهم این است که پرونده‌ای که او درگیر آن بود، هم‌اکنون در دادگاه جاری است و ابعاد مختلف موضوع به دلیل اینکه طرف‌های دیگر پرونده در اختیار قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران هستند، روشن است؛ یعنی نبود این فرد صدمه‌ای به ابعاد پرونده وارد نمی‌کند و فقط استرداد می‌توانست به بازگشت وجوه و اموالی که او در این پرونده اختلاس کرده بود و همچنین مجازات وی کمک کند؛ اما پرونده ابعادش روشن است و بعید است رفتن وی ایرادی را به اتمام روشن پرونده وارد کند.

مرگ قاضی منصوری
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=20758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.