• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

استقلال ۱-۱ الدحیل / آبی پوشان از صعود باز ماندند

  • کد خبر : 2077
  • 06 می 2019 - 18:54

استقلال تهران که با شکست در هفتۀ گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان کارش برای صعود به دور بعدی این رقابت‌ها بسیار سخت و نفس‌گیر شده بود ، در پنجمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی پذیرای الدحیل قطر بود. این دیدار نخستین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی در رقابتهای آسیایی بود که با نتیجه استقلال ۱-۱ الدحیل به اتمام رسید.

ترکیب دو تیم استقلال و الدحیل

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، علی کریمی(۸۲-رضا کریمی)، فرشید باقری(۶۸-مهدی قائدی)، داریوش شجاعیان(۴۶- نورافکن)، پاتوسی، اسماعیل گونسالوس و مرتضی تبریزی

ترکیب الدحیل: کلود امین، مهدی بن عطیه، بسام هشام، احمد یاسر، لویز مارتن، یوسف العربی(۸۶- محمد مونتاری)، ناکاجیما، عاصم مادبو، ادمیلسون جونیور، معز علی(۹۳- مراد ناجی)، علی عفیف(۷۸- محمد موسی)

خلاصه بازی استقلال ۱-۱ الدحیل

در جریان این دیدار حساس که کسب پیروزی برای استقلال بسیار حیاتی بود، ارسال وریا غفوری از جناح راست زمین با ضربه فرشید باقری به بدن مهدی بن عطیه اصابت کرد، اما در ادامه این مدافع باتجربه الدحیل و المعز علی توپ را گم کردند تا روزبه چشمیبر روی غفلت مدافع میلیاردی و بزرگ الدحیل یعنی مهدی بن‌عطیه صاحب موقعیت شود و با شوت محکم پای چپ گل اول آبی‌ها را به ثمر رساند. تا استادیوم آزادی غرق در شادی شود. اما این شادی خیلی دوامی نداشت، چرا که جونیور در دقیقۀ ۵۵ گل تساوی بخش بازی را وارد دروازۀ حسینی کرد تا سکوت بر سکوهای آبی ورزشگاه حاکم شود.

تیم استقلال که مصمم بود تا گل برتری را به ثمر برساند و موقعیت‌های فراوانی را برای گلزنی ایجاد کرده بود، در نهایت  نتوانست کاری از پیش ببرد و بازی با نتیجه استقلال ۱-۱ الدحیل پایان یافت تا با تقسیم امتیازات و ۵ امتیازی شدن آبی‌ها و ۸ امتیازی شدن الدحیل، رسماً کار استقلال نیز در فصل ۲۰۱۸/۱۹ لیگ قهرمانان آسیا و گروه C به پایان برسد و روزی تلخ در عین شایستگی برای فرهاد مجیدی و شاگردانش رقم بخورد.

با تساوی یک بر یک مقابل استقلال، دومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شد و بازی این تیم هم در هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا تشریفاتی شد تا فقط ذوب‌آهن در این مسابقات بماند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2077

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.