• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

خلاصه بازی تاتنهام و منچستریونایتد با تساوی ۱-۱

  • کد خبر : 20787
  • 20 ژوئن 2020 - 11:22

تاتنهام در اولین دیدارش در شروع مجدد رقابت های لیگ برتر، میزبان منچستریونایتد بود و در نهایت به تنها یک امتیاز از این دیدار رضایت داد. بازی تاتنهام و منچستریونایتد با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

بازی تاتنهام و منچستریونایتد

تاتنهام در اولین دیدارش در شروع مجدد رقابت های لیگ برتر، میزبان منچستریونایتد بود و در نهایت به تنها یک امتیاز از این دیدار رضایت داد. بازی تاتنهام و منچستریونایتد با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۲۲، منچستریونایتد صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما واکنش به موقع هوگو لوریس، مانع از گلزنی مارکوس راشفورد شد.

گل اول تاتنهام با اشتباه داوید دخیا

در حالی که منچستریونایتد بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، در دقیقه ۲۶، این تیم میزبان بود که به گل رسید. استیون برخواین که با پاس سرژ اوریه در میانه زمین یونایتد صاحب توپ شده بود، با یک حرکت انفرادی عالی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با یک شوت محکم که با اشتباه داوید دخیا همراه شد، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل بار دیگر یونایتدها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما باز هم تاتنهام بود که در آستانه گلزنی قرار گرفت ولی ضربه سر سونگ هیونگ مین، که روی ارسال خوب برخواین صاحب موقعیت شده بود، را دخیا با یک واکنش تماشایی به بیرون فرستاد.

در دقایق باقی مانده از نیمه اول، این بازیکنان تاتنهام بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری ۱-۰ میزبان به پایان رسید.

نیمه دوم را منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۴، برونو فرناندز روی همکاری با مارسیال، صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری یونایتدها ادامه پیدا کرد و در مقابل تیم میزبان به دنبال استفاده از ضدحملات برای رسیدن به گل دوم بود. در دقیقه ۶۵، این بار برونو فرناندز بود که مارسیال را صاحب موقعیت کرد اما دیویس به هر ترتیب ممکن مانع از گلزنی ستاره فرانسوی منچستریونایتد شد.

یک دقیقه بعد نوبت لوک شاو بود تا با یک حرکت خوب، مارسیال را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما شوت او را لوریس با واکنشی به موقع به بیرون فرستاد.

گل اول منچستریونایتد با ضربه پنالتی

در ادامه بازی متعادل تر دنبال شد و بازیکنان میزبان هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما در دقیقه ۸۰، این منچستریونایتد بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. پوگبا که در اواسط نیمه دوم وارد زمین شده بود، با یک حرکت خوب از سمت راست وارد محوطه جریمه تاتنهام شد اما اریک دایر او را سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. برونو فرناندز پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت لوریس، دروازه را باز کرد.

در دقایق باقی مانده هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند تا اینکه در دقیقه ۸۹، منچستریونایتد بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد. این بار هم دایر بود که برونو فرناندز را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. اما داور بعد از استفاده از تصمیمش را تغییر داد زیرا مشخص شد که دایر برخوردی با هافبک یونایتد نداشت.

تلاش منچستریونایتد برای رسیدن به گل دوم تا آخرین ثانیه های وقت اضافه ادامه داشت و در دقیقه ۹۰+۵ بود که شوت گرین وود به تیر دروازه تاتنهام برخورد کرد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=20787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.