• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
19

تعطیلی یک هفته‌ای مشهدمقدس تکذیب شد | وضعیت قرمز خراسان رضوی

  • کد خبر : 21454
  • 02 جولای 2020 - 11:46

 حسن جعفری گفت: هم‌اکنون از مجموع ۲۹ شهرستان استان خراسان رضوی دو شهرستان در وضعیت قرمز هستند با این حال خبر تعطیلی یک هفته‌ای مشهدمقدس صحت ندارد.

تعطیلی یک هفته‌ای مشهدمقدس

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی، ظهر امروز در پایان جلسه ستاد کرونای خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن به میلاد امام رضا (ع) از مردم عزیز کشورمان می‌خواهیم که برنامه سفر خود به مشهد را به زمان دیگری موکول کنند زیرا نگران جان آنها هستیم.

 حسن جعفری گفت: هم‌اکنون از مجموع ۲۹ شهرستان استان خراسان رضوی دو شهرستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان در وضعیت زرد، ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند.

تعطیلی یک هفته‌ای مشهدمقدس تکذیب شد

‌حمید‌رضا رحیمی مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهدمقدس اظهار داشت: خبر تعطیلی یک هفته‌ای مشهدمقدس که در رسانه‌ها مطرح شده صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی مشهد گفت: برای تعطیلی شهر و اعمال محدودیت‌ها اختیار ویژه‌ای نداریم و همان که از سوی ستاد ملی کرونا و استاندار خراسان رضوی تصمیم گیری می‌شود اعمال می‌شود.

براساس ابلاغ ستاد کرونای خراسان رضوی از ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی مشهدمقدس اجباری شده است.

‌ساعت کار ‌قطار شهری تغییری نکرده است

وحید مبین‌مقدم، مدیر‌عامل شرکت بهره‌برداری از قطار شهری شهرداری مشهد در این زمینه گفت: محدودیت‌ ساعت‌های خدمات‌دهی قطارشهری مشهد بعد از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و تصویب در شورای اسلامی شهر مشهد اجرا خواهد شد.

وی افزود: اکنون قطارشهری مشهد از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حجم مسافر پایین در حال خدمات‌دهی به شهروندان است.

مبین‌مقدم تصریح کرد: با توجه به تصمیمات گرفته شده در ستاد کرونای استان و تصویب اعمال محدویت‌های کاری منتظر هستیم تا ابلاغ تصمیماتی که امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته می‌شود از طریق شورا مصوب شده و از سوی شهردار به ما ابلاغ شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.