• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

روحانی: ۳۰ درصد سهام عدالت در عید غدیر و مابقی آن ۲۲ بهمن آزاد می‌شود

  • کد خبر : 21733
  • 08 جولای 2020 - 13:02

حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت گفت: ۳۰ درصد دیگر سهام عدالت هم برای عید غدیر آزاد می‌شود. بخش دیگری هم برای ۲۲ بهمن آزاد می‌شود.

سهام عدالت در عید غدیر آزاد می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیئت دولت، گفت: تصمیمات مهمی درباره ارز،  مسکن و بورس اتخاذ کرده‌ایم. اعتراف میکنم عقب ماندگی در مسکن داشته و دلیل آن این بود که برخی طرحهای ما اجرایی نشد. گرفتار بودیم که مسکن ناتمام و بدون خدمات را به جایی برسانیم؛ بنابراین دچار عقب ماندگی شدیم، اما ۲۵۰ هزار هکتار زمین اطراف شهرها و روستاها به وزارت راه اختصاص داده شد که به زودی به یک میلیون هکتار می‌رسد تا زمین مورد نیاز را تهیه کنیم و وزارت راه بتواند شهرک‌ها را طراحی کند. سیصد هزار نفری که پول در بانک گذاشته‌اند به عنوان مسکن یکم، تهیه مسکن آنها در اولویت باشد. مستأجران هم در اولویت هستند. ثبت نام مسکن ملی و … در سامانه وزارت راه انجام شده و اولویت دارها مشخص شده است.

حسن روحانی در ادامه با اشاره به تصمیم ستاد کرونا برای محدودیت در افزایش اجاره مسکن، تصریح کرد: این تصمیم بر بازار اجاره تاثیرگذار بوده است. تصمیمات دیگری هم گرفته شده که به هماهنگی بانک ها و وزارت راه نیاز دارد که در جلسات آینده این تصمیمات را اعلام می کنیم که کمک خوبی برای مستأجران خواهد بود.

رئیس جمهور کشورمان بیان کرد: بورس باید با استحکام راه خود را ادامه دهد. مردم به بورس و دولت اعتماد کرده‌اند و همه مسئول هستیم تا از اموال مردم حفاظت کنیم و باید عرضه اولیه را زیاد کنیم.

روحانی خاطرنشان کرد: سهام شناور عرضه می‌شود، شرکت ها هم باید سهام خود را عرضه کنند. شاهد استحکام بورس خواهیم بود. سی درصد دیگر سهام عدالت هم برای عید غدیر آزاد می شود. بخش دیگری هم برای ۲۲ بهمن آزاد می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.