• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13

آخرین وضعیت برگزاری کنکور سراسری از زبان وزیر بهداشت

  • کد خبر : 21882
  • 12 جولای 2020 - 0:50

وزیر بهداشت درباره زمان برگزاری کنکور سراسری گفت: از آنجایی که از ۱۵ شهریور ماه ممکن است با همزمانی کووید_۱۹ و آنفلوانزای فصلی مواجه شویم، طولانی شدن این جریان ممکن است با حذف همیشگی کنکورها در سال جاری مصادف شود.

برگزاری کنکور سراسری

دکتر سعید نمکی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری گفت: از آنجایی که از ۱۵ شهریور ماه ممکن است با همزمانی کووید_۱۹ و آنفلوانزای فصلی مواجه شویم، طولانی شدن این جریان ممکن است با حذف همیشگی کنکورها در سال جاری مصادف شود. به همین دلیل تلاش می‌کنیم که ایمن‌ترین و سالم‌ترین دوره برگزاری کنکورها را داشته باشیم و کلیه پروتکل‌های فاصله گذاری و سالم‌ترین شیوه برگزاری را اعلام کنیم.

وزیر بهداشت در لایو اینستاگرام خود، درباره آخرین وضعیت برگزاری کنکورها، گفت: بنده به عنوان خدمتگذار همه عزیزان در بخش سلامت که بزرگترین آرزویم حفظ تندرستی فرزندان این سرزمین است، یکی از نگرانی‌هایی که به من منتقل شده بود، احتمال آلودگی عزیزان ما در شرایط برگزاری کنکورها بود.

نمکی افزود: بر این اساس با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش و همکارانم در وزارت بهداشت، جلسه طولانی را برگزار کردیم. یکی از صحبت‌هایی که درباره کنکور دکترا مطرح شد، این بود که طراحان سوال را در قرنطینه نگه داشتند و برای دانشجویان داوطلب کنکور دکترا مقداری زمان برای تصمیم‌گیری کوتاه است و از دست رفتن وقت و هزینه را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: توصیه کردم که نشستی برگزار شود و قرار است به من اعلام کنند که با چه مکانیزمی می‌توانیم هم به دانشجویان و خانواده‌ها اطمینان دهیم که کمترین آسیب را خواهند دید و هم اینکه از برگزاری این رقابت کشوری محروم نشویم.

مردم بدانند که ما به هیچ وجه راضی به دغدغه خاطر هیچ عزیزی در کشور نخواهیم بود و اولین مدافع سلامت تک تک شهروندان این مملکت هستیم و با شیوه مناسبی این موضوع را مدیریت می کنیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=21882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.