• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
19

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای پیشرفت شغلی

  • کد خبر : 23221
  • 12 آگوست 2020 - 10:17

فرصت‌های جدید عمدتاً به متخصصان و افراد خبره روی خوش نشان خواهند داد، به‌گونه‌ای که این افراد قادر خواهند بود حتی از داخل منزل کارهای خود را انجام دهند. به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این مطلب به معرفی اپلیکیشن‌ های کاربردی برای پیشرفت شغلی بپردازیم.

اپلیکیشن های کاربردی برای پیشرفت شغلی

همه ما دوست داریم در شغل خود پیشرفت کنیم و از پله‌های ترقی بالا برویم. با وجود اینکه همیشه، همه چی باب میل ما پیش نمی‌رود و ممکن است که مشکلات زیادی سد راه ما برای رسیدن به موفقیت شوند اما برخی چیزها هستند که می‌توانیم در این مسیر و برای پیشرفت شغلی خود از آن‌ها استفاده کنیم مانند: اپلیکیشن‌ها. کلی اپلیکیشن کاربردی وجود دارد که در بهبود مهارت‌های ارتباطی، مدیریت زمان، مدیریت ایمیل‌ها، خواندن کتاب‌های مفید و … به ما کمک می‌کنند و درنتیجه موجب پیشرفت شغلی ما می‌شوند.

به همین دلیل تصمیم داریم در ادامه این مطلب به معرفی اپلیکیشن‌ های کاربردی برای پیشرفت شغلی بپردازیم. اگر شما هم به فکر پیشرفت کسب و کار خود هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

با اپلیکیشن‌ های کاربردی برای پیشرفت شغلی آشنا شوید

بهبود مهارت‌های ارتباطی و افزایش قدرت سخنرانی با اپلیکیشن Ummo

یکی از مهم‌ترین اصول ارتباطی به ویژه در جلسات کاری، صحبت کردن به صورت حرفه‌ای است. اما یکی از راه‌های صحبت کردن به صورت حرفه‌ای و کاملاً قدرتمند، برخوردار بودن از دامنه لغات وسیع و همچنین استفاده نکردن از کلماتی مانند: “اووم”، “راستش”، “نمی‌دونم” و … است. اپلیکیشنی که می‌تواند در این زمینه کمک بسزایی به شما بکند، اپلیکیشن Ummo نام دارد.

عملکرد این اپلیکیشن به این شکل است که صدای شما را حین صحبت کردن ضبط می‌کند و سپس گزارشاتی را در زمینه نحوه صحبت کردن شما و میزان استفاده از کلمات ضعیف در صحبت‌هایتان به شما ارائه می‌دهد. بنابراین با استفاده از این نرم‌افزار بر روی گوشی خود می‌توانید قبل از جلسات کاری که نحوه صحبت کردن را تمرین می‌کنید، صدایتان را ضبط کنید و براساس گزارشاتی که اپلیکیشن Ummo به شما نشان می‌دهد، میزان پیشرفت خود را در زمینه سخنرانی بسنجید.

افزایش بهره‌وری و مدیریت زمان با اپلیکیشن Timely

اپلیکیشن‌های مدیریت زمان همیشه اپلیکیشن‌ های کاربردی برای پیشرفت شغلی بوده‌اند. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه، اپلیکیشن Timely است. اگر همیشه برای انجام دادن کارها با کمبود وقت دست به یقه می‌شوید و استرس زیادی را به دلیل عقب ماندن کارهای خود تجربه می‌کنید، بهتر است از اپلیکیشن کاربردی Timely استفاده کنید.

عملکرد این برنامه به این شکل است که به صورت خودکار اطلاعات ملاقات و جلسات کاری را از تقویم استخراج کرده و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی بتوانید اطلاعات مربوط به کارهای دیگر را وارد تقویم خود کنید. علاوه‌بر این تمامی زمانی که دارید را با ارائه گزارشاتی به شما دسته‌بندی می‌کند تا دقیقاً بدانید که چقدر از وقت خود را صرف انجام چه کاری کرده‌اید؟ بنابراین با استفاده از نرم‌افزار Timely می‌توانید زمان خود را به بهترین شکل ممکن برای انجام دادن کارها مدیریت کرده و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

مدیریت ایمیل‌ها با استفاده از اپلیکیشن Newton

اگر نگران این هستید که برخی از ایمیل‌های شما به دلیل مشغله زیادی که دارید ناخوانده بمانند به شما پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن Newton استفاده کنید. این اپلیکیشن امکانات خارق‌العاده‌ای را در زمینه مدیریت ایمیل‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال با استفاده از اپلیکیشن Newton می‌توانید برای بررسی ایمیل‌ها، زنگ بگذارید تا در زمان مناسب بتوانید به آن‌ها پاسخ دهید، زمان ارسال ایمیل‌ها را تعیین کنید، اگر اشتباهاً دکمه ارسال را فشار داده‌اید آن پیغام را برگردانید، مکالمات را خاموش کنید و … .

مطالعه کتاب‌های کاربردی با اپلیکیشن Bookout

برای تبدیل شدن به یک انسان موفق چه در زندگی و چه در کسب‌وکار خود باید همواره در حال آموزش دیدن از طریق مطالعه کتاب‌های مفید باشید. همانطور که می‌دانید هیچ وقت یک مدیر بدون آموزش و یادگیری نمی‌تواند سمت خود را حفظ کرده و شرکت و کسب‌وکاری که زیر دست او است را به مسیر موفقیت‌آمیزی هدایت کند.

اما شاید شما فرصت کافی برای تهیه جدیدترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار در حیطه کسب‌وکار، کارآفرینی، مدیریت و … را نداشته باشید. علاوه‌بر این مطالبی هم که خوانده‌اید فراموش کنید. در چنین شرایطی اپلیکیشن Bookout به عنوان یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های کاربردی برای پیشرفت شغلی به داد شما می‌رسد. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید فهرستی از کتاب‌ها را تهیه کنید، برای مطالعه هر یک از آن‌ها هدف‌گذاری کنید، از بهترین بخش‌های کتاب مورد نظر خود یادداشت‌برداری کنید و حتی یادداشت‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.