• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
14

پارس جنوبی ۰ – پرسپولیس ۱ / پرسپولیس تهران قهرمان رقابت‌های لیگ برتر

  • کد خبر : 2356
  • 16 می 2019 - 22:00

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم از هفته پایانی لیگ هجدهم برتر (جام خلیج فارس) از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در ورزشگاه تختی جم بوشهر برگزار شد و پرسپولیس توانست حریف خود را با تک گل ماریو بودیمیر شکست بدهد تا ۶۱ امتیازی شود و برای سومین سال متوالی جشن قهرمانی بگیرد. در این مسابقه، پرسپولیس با لباس‌های قرمز و تیم پارس جنوبی جم با لباس‌ زرد رنگ در زمین حاضر شدند و تیم داوری نیز با لباس‌های سفید به میدان آمدند.

خلاصه بازی پارس جنوبی ۰ – پرسپولیس ۱

زردپوشان آغازگر نیمه اول بازی بودند. ​پرسپولیس در اولین دقیقه بازی، توسط علی علیپور  آهنگ دروازه میزبان کرد که ضربه دروازه اعلام شد.در دقیقه ۴ زردپوشان در چند حمله پی در پی روی دروازه پرسپولیس خیمه زدند که توپ در اختیار بیرانوند جای گرفت. در دقیقه ۷ ارسال سید جلال حسینی برای علیپور توسط مدافع زردپوش مهار شد.  ​در دقیقه ۱۶ پرسپولیس بار دیگر دست به حمله زد که ارسال نعمتی به علیپور نرسید.

در دقیقه ۲۴ یاد و خاطر هادی نوروزی در ورزشگاه جم توسط هواداران گرامی داشته شد. ​در دقیقه ۲۶ پرسپولیس حمله‌ای را تدارک دید که ارسال ترابی برای بودیمیر سانتر او توسط مدافعان زردپوش مهار گردید.

در دقیقه ۳۷ زردپوشان از سمت راست صاحب کرنر شدند. ارسال توپ در چند مرحله خطرساز شد اما در نهایت سرخپوشان توپ را دور کردند.

در دقیقه ۴۱ محمد نادری حرکت زیبایی را آغاز کرد و در یک صحنه مشکوک به پنالتی متوقف شد اما داور ادامه بازی را اعلام کرد و در یک رفت و برگشت بودیمیر با یک ضربه دیدنی گل اول پرسپولیس و این دیدار را به ثمر رساند.

قرمزپوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند.دو تیم بدون تغییر وارد زمین شدند.

در دقیقه ۵۶ شوت سهمگین گودرزی بازیکن پارس از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد.​بودیمیر توسط بازیکن پارس با مصدومیت جزیی مواجه و پس از مداوا، وارد زمین شد.

​در دقیقه ۷۰ علیپور در خارج از محوطه هجده قدم توسط رحمان احمدی دروازه‌بان میزبان به شدت متوقف شد که داور به گلر پارس کارت زرد داد و یک ضربه ایستگاهی برای سرخپوشان به دست آمد.

این مسابقه در نهایت با نتیجه پارس جنوبی ۰ – پرسپولیس ۱ خاتمه یافت و سرخپوشان پایتخت، عنوان قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2356

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.