• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

مدیرعامل باشگاه استقلال در ایتالیا / مذاکره با استراماچونی

  • کد خبر : 23616
  • 22 آگوست 2020 - 15:24

مدیر عامل و معاون اقتصادی باشگاه استقلال راهی ایتالیا شده‌اند و قرار است در نشستی با آندره استراماچونی ، سرمربی پیشین استقلال مذاکره کنند.

مذاکره با استراماچونی

مدیرعامل باشگاه استقلال برای برگزاری نشست با سرمربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه راهی ایتالیا شده و قصد دارد در جلسه ای با استراماچونی مذاکراتی را با وی انجام دهد. با تلاش مدیران استقلال استراماچونی در تاریخ ۹۸/۹/۱۸ ایران را ترک کرده است.

رقابت های لیگ برتر در شرایطی با نایب قهرمانی استقلال به پایان رسید که این تیم باید روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود.

از چند هفته قبل خبرهایی در مورد مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با آندره استراماچونی منتشر شده بود و البته مورد تایید رسمی قرار نگرفت. مدیرعامل این باشگاه جمعه شب راهی ایتالیا شده است تا برای تسویه حساب با سرمربی پیشین آبی پوشان نشستی را برگزار کند.

احمد سعادتمند به همراه مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال راهی ایتالیا شده و قرار است در نشستی با آندره استراماچونی گفتگوی مستقیمی با وی داشته باشد.

در این مورد گفته می شود سعادتمند برای انجام تسویه حساب و توافق بر سر پرداخت مطالبات استراماچونی به ایتالیا سفر کرده است اما برخی از نزدیکان باشگاه مذاکره برای بازگشت وی به ایران را هم دور از ذهن نمی دانند.

مذاکره با استراماچونی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
  1. باز هم شاهد دستهای کثیف غارت بیت المال همانند پروژه سرمربی تیم ملی (ویلموتس) هستیم، در شرایطی که کشور به هر سنت از ارزها نیازمند است، چه الزامی است که این مربیان خارجی را با رقم های نجومی وارد کنیم و با قراردادهای آبکی علاوه بر خروج ارز، زمینه شکایت و محکومیت فوتبال ایران را فراهم نماییم، آن هم در شرایطی که مربی جوان و خوش فکر بومی چون فرهاد مجیدی در حساسترین زمان تیم را تحویل گرفته و در رده دوم لیگ و فینال جام حذفی رسانده، جناب آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه خواهشمندیم در فوتبال نیز دخول نمایید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.