• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
24

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال سال ۲۰۲۰ جهان | مسی صدر نشین شد

  • کد خبر : 24681
  • 17 سپتامبر 2020 - 8:58

نشریه اقتصادی فوربس در آمریکا لیستی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است.

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال

شاید برای شما هم جالب باشد که بخواهید بدانید پردرآمدترین بازیکن فوتبال دنیا در سال ۲۰۲۰ چه کسی است پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نشریه اقتصادی فوربس در آمریکا که به صورت سالانه لیستی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان را منتشر می‌کند، رده‌بندی سال ۲۰۲۰ خود را اعلام کرده است.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در صدر این لیست قرار گرفته‌اند. این دو رقیب که در طول یک دهه گذشته فوتبال دنیا را تحت تاثیر قرار داده‌اند تنها بازیکنانی در جهان هستند که در طول دوران ورزشی خود از مجموع درآمد یک میلیارد دلار فراتر رفته‌اند.

درآمد بازیکن های فوتبال تنها از طریق قرارداد فوتبال نیست!

این مبلغ درآمد فقط با قرارداد های فوتبال نیست. امروزه فوتبالیست های بزرگ جهان و حتی هر فردی در هر زمینه ای از طریق تبلیغات درآمد بسیاری دارند.

پس در نتیجه این اعداد اعلامی مربوط به مقدار هزینه ای که از قرارداد فوتبال دریافت می کنند + درآمد از طریق تبلیغات هم می باشد. حالا ممکن است برخی از این بازیکن ها کارهای مربوط به تبلیغات را اصلا انجام ندهند.

۴ رتبه نخست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال سال ۲۰۲۰

لیونل مسی از تیم فوتبال بارسلونا با ۱۲۶ میلیون دلار درآمد در سال رتبه نخست را از آن خود کرده است. این ستاره آرژانتینی که از سال ۲۰۰۵ به بارسلونا پیوسته است در سال گذشته ۹۲ میلیون دلار حقوق گرفته است و ۳۴ میلیون دلار نیز از بخش جانبی و تبلیغات نصیب او شده است.

در رتبه دوم، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس ایتالیا با ۱۱۷ میلیون دلار درآمد سالانه قرار گرفته است.

رونالدو که صفحاتش در شبکه‌های مجازی بیش از ۴۵۰ میلیون نفر فالوئر دارند به صورت گسترده‌ای در تبلیغات تجاری فعال است و توانسته درآمدی ۴۷ میلیون دلاری را از این راه، در کنار حقوق ۷۰ میلیون دلاری سالانه‌اش، کسب کند.

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال

در جایگاه سوم پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان ، نام نیمار ستاره فعلی باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل به چشم می خورد. مهاجم پرجنجال و حاشیه ساز برزیلی با درآمدی ۹۶ میلیون دلاری این رتبه را به خود اختصاص داده است.

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال

در رده بعدی پس از نیمار، کیلین امباپه هم تیمی او در تیم پاری سن ژرمن قرار گرفته است. این استعداد دنیای فوتبال که متولد حاشیه‌های فقیرنشین پاریس است سه سال پیش با قراردادی ۲۱۵ میلیون دلاری به این باشگاه محبوب پایتخت آمد و اکنون سالانه ۲۸ میلیون دلار حقوق می‌گیرد.

قراردادهای جانبی همچون نایکی یا بازی‌های ویدئویی درآمدی ۱۴ میلیون یورویی را نصیب او کرده‌اند تا در مجموع سالانه ۴۲ میلیون دلار کسب کند.

پردرآمدترین بازیکنان فوتبال
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.