• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

حرف های جنجالی سعید راد درباره سریال “دل” + فیلم

  • کد خبر : 24820
  • 20 سپتامبر 2020 - 13:37

سعید راد در یک گفت و گو رادیویی گفت: پشیمانم در این سریال بازی کردم؛ امیدوارم هیچ‌وقت این تجربه تکرار نشود. این‌ها ۲۰ قسمت را می‌کنند ۳۰ قسمت و ۳۰ قسمت را می‌کنند ۵۰ قسمت؛ چون برایشان مردم مهم نیستند و فکر بیزینس خودشان هستند.

حرف های سعید راد درباره سریال دل

سعید راد، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون که حضورش در سریال خانگی عجیب بود، در گفت و گو رادیویی اظهار کرد : اشتباه کردم و سعی می‌کنم چنین کارهایی را نپذیرم تا به شعور مخاطب توهین نشود.

سعید راد تشریح کرد: من می‌خواستم بازی در سریال‌های خانگی را تجربه کنم؛ نمی‌خواهم بگویم کاش نمی‌کردم، چون دیر یا زود این اتفاق می‌افتد. اما این کار راضی‌کننده نبود. چون سناریو را کامل نخوانده بودم و ۱۰ صفحه، ۱۰ صفحه در اختیار من قرار می‌دادند. حتی زمانی موردی پیش آمد به من گفتند سناریور را می‌خواندی! من راضی نیستم، چون برای این نقش‌ها ساخته نشدم. آن سینمایی که کار می‌کردم، سینمای ۳۵ میلیمتری از بین رفته است.

حرف های سعید راد درباره سریال دل

سعید راد : پشیمانم در این سریال بازی کردم!

این بازیگر شناخته شده کشورمان در پاسخ به این سؤال که چطور راضی شده وارد چنین کاری شود ؟ و آیا به سکانسی که پدر خانواده بعد از مدت‌ها کما به یک باره از اتاق مراقبت‌های ویژه به بیرون می‌دود و همه را می‌زند اعتراضی نکردید؟ پاسخ داد: اصلاً مسئله اعتراض نیست. این اشتباهی بود که من کرده‌ام و پای آن ایستاده‌ام. تا آخر کارم را تمام کردم، چون عادت ندارم کاری را قبول کنم و آن را به حال خودش رها کنم. تجربه‌ای بود که برای من جالب نبود و امیدوارم هیچ‌وقتِ دیگر تکرار نشود.

حرف های سعید راد درباره سریال دل

سعید راد با اشاره به اینکه اصلاً نمایش خانگی را دنبال نکردم، بیان کرد: این کار را دنبال نکردم، برای اینکه می‌دانستم چه خبر است. مطمئناً اذیت می‌شدم. من جلسه هفتم و هشتم فیلمبرداری، فهمیدم، اما چون تعهد داده بودم باید ادامه می‌دادم. سعی کردم فضایی باشد گروه اذیت نشود. من همیشه یک چیزی را گفتم آدم‌هایی که فکر می‌کنند کار‌های بزرگ می‌کنند خودشان باید بزرگ شوند و بزرگ فکر کنند؛ اگر نمی‌توانند بزرگ فکر کنند حتماً نمی‌توانند کار‌های بزرگ انجام دهند.

وی افزود: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در این چند سال مخاطب را جذب سریال‌های ترکیه‌ای و خارج از کشور کرده‌ایم؛ هیچ‌کسی هم مقصر نیست. فقط تعجب می‌کنم چرا تلویزیون با این مدیران لایق و بودجه‌های خوب، این چیز‌ها را درست می‌کند که جذاب نیستند. مردم به طرف چیز‌هایی می‌روند که شاد و یکسری چیز‌هایی ببینند که زندگی را به قول امروزی‌ها به سمت لاکچری‌بازی ببرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: سینمای ما و نمایش‌خانگی همین است! بلبشویی است که همه از هم دفاع می‌کنند. کارگردان چیز‌هایی می‌گوید که من تا به حال نشنیدم و دفاع‌هایی می‌کنند که قابل تأمل است. فضای‌مجازی در این میان، همه را هدف قرار می‌دهد. مردم به خودشان حق می‌دهند هر نوع توهین و تشویق بی‌موردی را داشته باشند.

حرف های سعید راد درباره سریال دل

حامد بهداد و ساره بیات مال این نقش ها نیستند!

سعید راد گفت: در انتخاب بازیگران آنقدر اشتباه می‌کنند که چهره حامد بهداد و ساره بیات برای اینطور نقش‌ها ساخته نشده‌اند. چون آنقدر افسرده، غم‌باره و سن بالا هستند؛ اعتراضی کردم من باشم یا نباشم فرقی نمی‌کند. صورت‌شان شاد نیست برای عشق و عاشقی که مردم همذات‌پنداری کنند! حامد بهداد بازیگر فوق‌العاده‌ای است که ضد قهرمان‌اند. من خودم در نقش پدر چه کاری می‌توانستم بکنم. اوایل قدری خواستم با طرح و اصولِ خودم پیش بروم، اما دیدم فضا این طوری نیست. می‌خواهند زود بگیرند و تمام کنند؛ ۲۰ قسمت را ۳۰ قسمت و ۳۰ قسمت را ۴۰ قسمت کنند و حتی یک مقدار جا داشت حتی ۵۰ قسمت هم سریال را درمی‌آورند. چون مردم مهم نیستند و می‌خواهند تجارت کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.