• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

جدایی به دلیل کاهش رقم قراردادها

  • کد خبر : 2536
  • 22 می 2019 - 13:18

ممکن است چند بازیکن تیم استقلال به دلیل سیاست‌های باشگاه در فصل جدید از این تیم جدا شوند.

با به پایان رسیدن هجدهمین دوره لیگ برتر، یکبار دیگر بازار نقل‌وانتقالات فوتبال داغ شده است. باشگاه استقلال هم که در چند فصل اخیر به دلیل از دست دادن بازیکنان خود با حواشی زیادی روبه‌رو شده، این بار هم  سیاست جدیدی در پیش گرفته است.

قرارداد وریا غفوری، آیاندا پاتوسی، روزبه چشمی، علی کریمی، سیدحسین حسینی و یکی دو بازیکن دیگر به پایان رسیده و باشگاه استقلال از جمعه هفته گذشته مذاکره با آنها را شروع کرده است.

وریا غفوری

جدایی چند بازیکن استقلال به دلیل کاهش رقم قراردادها

در پی مذاکره با وریا غفوری و علی کریمی باشگاه استقلال اطلاعیه صادر کرد که به این دو بازیکن یک هفته برای تمدید قرارداد مهلت داده است. در این مذاکرات از این دو بازیکن خواسته شده  که با کاهش رقم قراردادهای نسبت به فصل گذشته  نسبت به تمدید قرار داد خود اقدام کنند.

اما این موضوع با مخالفت آنها روبه‌رو شده است. این سیاست ممکن است باعث جدایی چند بازیکن از استقلال شود، اما مسئولان باشگاه استقلال برخلاف سال‌های گذشته دوست ندارند با درخواست بازیکنان برای افزایش قرارداد موافقت کنند و اگر هم بازیکنی خواست جدا شود، سراغ گزینه‌های دیگری خواهند رفت.

در این میان، مسئولان باشگاه استقلال از غفوری خواسته‌اند که رقم قراردادش را کاهش دهد، اما بازیکن استقلال گفته است که اگر او را نمی‌خواهند، سراغ گزینه دیگری بروند و بحث تمدید قرارداد را مطرح نکنند!

همچنین از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که طبق صحبت‌های انجام شده با فرهاد مجیدی، ایسما گونکالوس شاید در صورت خرید مهره جدید در خط حمله، از استقلال جدا شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2536

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.