• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
24

۵ تابلوی نقاشی نفرین شده!

  • کد خبر : 25484
  • 05 اکتبر 2020 - 17:46

چند تابلوی نقاشی در جهان وجود دارند که مردم معتقدند صاحبانشان آنها را نفرین کرده اند. در این مقاله در مورد ۵ تابلوی نقاشی نفرین شده با شما صحبت می کنیم.

5 تابلوی نقاشی نفرین شده

ما به خرافات اعتقاد نداریم اما امروز ۵ تابلوی عجیب و پرحاشیه را معرفی می کنیم. حتما شنیده اید که مثلا یک ساختمان قدیمی، نفرین شده است و مدام اتفاقات عجیب و ترسناک در آن می افتد. این بیشتر یک باور غلط عمومی است که بین برخی از مردم جا افتاده است. جدای از این که مسئله نفرین تا چه اندازه درست یا اشتباه است،

امروز در مورد ۵ تابلوی نقاشی نفرین شده با شما صحبت می کنیم. چند تابلوی نقاشی در جهان وجود دارند که مردم معتقدند صاحبانشان آنها را نفرین کرده اند. داستان هایی در مورد این تابلوها وجود دارد مبنی بر این که وجود آنها در هر خانه ای، باعث مصیب و بلا برای ساکنین شده است. اگر موافق باشید باهم در مورد تابلوهای نفرین شده بیشتر بدانیم.

۵ تابلوی نقاشی نفرین شده

صحنه نمایش

صحنه نمایش، اثر هنرمندی به نام لائورا پی است و به عنوان یکی از تابلوهای نفرین شده شناخته می شود. این نقاشی از روی عکسی که توسط «جیمز کید» گرفته شده بود، ترسیم شده است. در مورد این تابلو گفته شده که هنگام گرفتن عکس، هیچ مردی در کنار کالسکه نبوده است اما در طول تکمیل تابلوی نقاشی در سمت راست کالسکه جای گرفته است! مردم هم معتقد بودند که این نقاشی جن زده است! چون هروقت آن را جایی نصب می کردند، آنجا اغتشاش و ناآرامی ایجاد میشد. جالب است بدانید که برای از بین بردن آثار منفی، تابلوی صحنه نمایش را سوزاندند.

5 تابلوی نقاشی نفرین شده

پسرک گریان

«برونو آمادیو» یک هنرمند ایتالیایی است که پس از جنگ جهانی دوم، ۶۵ پرتره از کودکان یتیم نقاشی کرده و آن ها را به گردشگران فروخت. مشهورترین تابلوی نقاشی وی، «پسرک گریان» است که در بسیاری از شهرهای انگلستان به عنوان یکی از تابلوهای نفرین شده شناخته می شود. در مورد این نقاشی می گویند که نقاش برای در آوردن اشک کودکان زیر چشم آنها کبریت روشن می کرده است. به همین دلیل هم وجود نسخه های چاپی این نقاشی در هر خانه و مکانی، موجب آتش سوزی در آن منطقه شده است.

5 تابلوی نقاشی نفرین شده

زن بارانی

تابلوی زن بارانی را یک هنرمند اوکراینی به نام Svetlana Telets کشیده است. طبق ادعای نقاش، این نقاشی در عرض ۵ ساعت کشیده و در تمام این مدت، گویا شخص دیگری با استفاده از دست های او این تصویر را نقاشی می کند. همه خریداران این تابلو آن را پس داده و مدعی شدند که باعث بی خوابی، پرخاشگری و استرس شده است. خریداران می گفتند از وقتی تابلو را خریده اند، گویی کسی مدام آنها را زیر نظر داشته است.

5 تابلوی نقاشی نفرین شده

پرتره ژنرال اسپانیایی به نام برناردو د گالوز

یکی دیگر از تابلوهای نفرین شده جهان، پرتره ژنرال اسپانیایی به نام برناردو د گالوز است. هتل گالوز در گاوستون واقع در تگزاس، یکی از بهترین مکان ها برای دوستداران داستان های ترسناک درباره ارواح است. مسافران این هتل بارها ادعا کرده اند که تابلوی پرتره ژنرال اسپانیایی به نام برناردو د گالوز به آنها خیره شده و حتی وقتی حرکت می کنند نیز مستقیم به آنها نگاه می کند؛ واقعا ترسناک است.

5 تابلوی نقاشی نفرین شده

دست ها مانع او می شوند

هنرمندی به نام «بیل استون هم» تابلویی را از روی عکس کودکی اش نقاشی کرده است. در این تابلو دو کودک نقاشی شده اند و دستهایی پشت شیشه کناری آنها دیده می شوند. نقاش گفته این دستها دنیای خیالی او هستند که شبیه هیچ آرزو و رویایی نیستند. به همین دلیل هم مردم اعتقاد دارند که این تابلو نفرین شده است. مالکان این تابلو بیان داشته اند که شب هنگام کودکان این تصویر حرکت کرده و حالت هایی از سردرد و نگرانی را به آنها منتقل می کنند.

5 تابلوی نقاشی نفرین شده
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25484

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.