• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

کشف دو جسد از محل حادثه ریزش آوار در خیابان فلاح

  • کد خبر : 25643
  • 10 اکتبر 2020 - 13:09

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از کشف جسد دو نفر از زیر حجم زیاد آوار در محل گودبرداری شده در خیابان فلاح خبر داد و بیان کرد: با توجه به اظهارات مسئول پروژه مبنی بر عدم حضور فرد دیگری زیر آوار، عملیات به پایان رسید.

کشف دو جسد از زیر آوار

صبح روز گذشته یک ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان ابوذر، خیابان فلاح که در مجاورت محل گودبرداری شده به عمق ۲۰ متر قرار داشت، فرو ریخت.

شامگاه پنجشنبه و صبح روز گذشته به ساکنان ساختمانهای مجاور در محل گودبرداری شده این اخطار داده و تأکید شده بود که منازل اطراف را تخلیه کنند همچنین ایمن‌سازی‌های با نوارهای خطر (نوار زرد رنگ) در محل صورت گرفته بود اما علیرغم این تأکیدات، این دو نفر در ساختمان مجاور محل گودبرداری شده حضور یافته بودند که این حادثه رقم خورد.

کشف دو جسد از زیر آوار گودبرداری خیابان فلاح

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به اتمام عملیات آواربرداری و خاک‌برداری در محل حادثه آوار در خیابان فلاح اظهار کرد: حوالی ساعت سه بامداد امروز، آتش‌نشانان در پی جست‌وجو و آواربرداری در محل گودبرداری شده، موفق شدند به هر دو نفر مرد محبوس شده در زیر حجم زیادی از آوار که در فاصله کمی از یکدیگر مدفون شده بودند، دسترسی پیدا کنند.

ملکی تشریح کرد: این افراد با احتیاط کامل به سطح زمین انتقال داده شدند و به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در نتیجه عملیات آتش‌نشانان با توجه به اظهارات مسئول پروژه مبنی بر عدم حضور فرد دیگری زیر آوار، عملیات پایان یافت و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی و شهرداری شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.