• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

شارژر از جعبه ی آیفون ۱۱، آیفون XR و آیفون SE 2020 حذف شد

  • کد خبر : 25887
  • 15 اکتبر 2020 - 10:53

اپل اعلام کرد آیفون ۱۲ بدون شارژر و هدفون عرضه می‌شود. بررسی وب‌سایت اپل نشان می‌دهد هدفون و شارژر از جعبه آیفون ۱۱ و آیفون XR و آیفون SE 2020 هم حذف شده است.

حذف شارژر از جعبه آیفون 11

آیفون ۱۲ به تازگی رونمایی شد. این آیفون درست مطابق پیش بینی ها سر و صدای زیادی به پا کرده است. یکی از مسائلی که باعث تعجب بسیاری از کارشناسان و منتقدین دنیای تکنولوژی شد، نبود شارژر در جعبه ی آیفون ۱۲ است. علاوه بر این بررسی وب سایت اپل نشان دهنده ی حذف شارژر از جعبه ی آیفون ۱۱ ، آیفون XR و آیفون SE 2020 نیز می باشد. باید دید تغییر جعبه ی آیفون ۱۱، آیفون XR و آیفون SE 2020 و حذف شارژر جنبه ی مثبت برای کمپانی اپل خواهد داشت یا حتی باعث نارضایتی طرفداران آن می شود.

کابل همراه آیفون ۱۲ پس از حذف شارژر

حذف شارژر از جعبه ی آیفون ۱۱ ، آیفون XR و آیفون SE 2020 یک موضوع کاملا شوکه کننده بود. اپل با اینکار تیتر اصلی بسیاری از پست های پر بازدید شبکه های اجتماعی شد. روز سه شنبه ۲۲ مهر مراسم  Hi, Speed برگزار شد و نسل جدید آیفون های کمپانی محبوب اپل معرفی گشتند. در بخشی از مراسم اپل عنوان کرد که خانواده ی آیفون ۱۲ بدون حضور شارژر و هدفون سیمی روانه ی بازار می شود. در ادامه ی این بحث گفته شد که داخل جعبه صرفا خود گوشی و یک کابل مبدل USB-C به لایتنینگ را خواهیم دید.

انتظار می رفت کابل همراه گوشی دست کم از یک تکنولوژی هیجان انگیز خلاقانه پشتیبانی کند. شایعات روزهای قبل دلالت بر وجود یک کابل مبدل جالب و جدید در صورت حذف شارژر داشت. اما متاسفانه کابلی که اپل قرار است عرضه کند، همان کابل مبدل قدیمی می باشد.

کاهش قیمت تجهیزات جانبی آیفون با حذف شارژر از جعبه ی آیفون ۱۱ ، آیفون XR و آیفون SE 2020

حذف شارژر از جعبه ی آیفون ۱۱ ، آیفون XR و آیفون SE 2020، یک کاهش قیمت جزیی برای هدفون سیمی اپل داشته است. از این تاریخ کاربران اپل ۱۰ دلار کمتر برای خرید هدفون سیمی یا همان اِیرپادز می پردازند. البته این نوع هدفون تقریبا طرفداران خود را در مقابل هدفون بی سیم از دست داده است. به هر حال فعلا خبری از کاهش قیمت هدفون بی سیم یا شارژر اپل نیست. اکنون قیمت آداپتور شارژر ۲۰ وات USB-C جدید اپل چیزی حدود ۱۹ دلار است.

نبود شارژر در جعبه ی آیفون ۱۱، آیفون XR و آیفون SE 2020 و حفاظت از محیط زیست

حذف شارژر از جعبه ی آیفون ۱۱ ، آیفون XR و آیفون SE 2020 با هدف حفاظت از محیط زیست شکل گرفته است. پیش از انتشار خبر عدم حضور شارژر در جعبه ی آیفون ۱۲ نیز در مراسم Time Flies که در اواخر شهریور برگزار شد، شاهد عرضه ی اپل واچ سری ۶ بدون شارژر بودیم. در نتیجه باید به حذف کلی شارژر برای نسل بعدی سیستم های اپل عادت کنیم. اپل مدعی است که زباله های الکترونیکی حجم عظیمی از حیات وحش را نابود کرده اند و در واقع حذف شارژر را به حفظ سلامت محیط زیست نسبت می دهد. اما براساس عقیده ی کارشناسان و منتقدین، کمپانی اپل به نوعی قصد جبران هزینه ی عرضه ی مودم ۵G و نمایشگرهای OLED موجود در آیفون ۱۲ را داشته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25887

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.