• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
17

سامسونگ گوشی گلکسی M31 پرایم را معرفی کرد

  • کد خبر : 25922
  • 18 اکتبر 2020 - 10:33

این روزها که اپل پرچمدار خود یعنی آیفون ۱۲ را به نمایش گذاشته است، سامسونگ گلکسی M31 پرایم را معرفی کرد.

گلکسی M31 پرایم

گوشی گلکسی M31 پرایم قرار است ابتدا در بازار هند به فروش برسد. اما قیمت مناسب ۲۲۵ دلاری موبایل Galaxy M31 Prime سامسونگ در مقایسه با سایر گوشی های امروزی می تواند فروش چشم گیری برای این سیستم ایجاد کند. در ادامه قصد داریم خصوصیات ساختاری گوشی Samsung Galaxy M31 Prime را شرح دهیم.

گلکسی M31 پرایم، یک گوشی میان رده ی کاربردی است

کمپانی محبوب سامسونگ همواره به رده های قیمتی مختلف گوشی های خود را تقسیم می کند. گلکسی M31 پرایم یک گوشی میان رده ی کاربردی با سخت افزار و ظاهر متناسب است. در ماه‌های گذشته دو گوشی گلکسی M31 و گلکسی M31s از طرف سامسونگ معرفی شده بودند؛ به تازگی نیز موبایل Galaxy M31 Prime سامسونگ به خانواده ی آن ها پیوست. Samsung Galaxy M31 Prime با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه همراه خوبی برای گشت و گذار در شبکه های اجتماعی خواهد بود. این موبایل در سه رنگ آبی تیره، آبی روشن و مشکی عرضه خواهد شد.

گلکسی M31 پرایم

خصوصیات فنی موبایل Galaxy M31 Prime سامسونگ

هر آنچه از یک تلفن هوشمند کاربردی انتظار داشته باشید را گلکسی M31 پرایم در کیفیتی مناسب ارائه می نماید. صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD+، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱، دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ساختار فنی گوشی Samsung Galaxy M31 Prime را تکمیل کرده است. براساس گفته ی سامسونگ موبایل Galaxy M31 Prime با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.1 به فروش می رسد.

گلکسی M31 پرایم

آمازون و گوشی Samsung Galaxy M31 Prime

گلکسی M31 پرایم قرار است ابتدا در فروشگاه آمازون کشور هند نمایان شود. اپلیکیشن Always On آمازون نیز به صورت پیش فرض برای خرید آنلاین از آمازون بر روی گوشی Samsung Galaxy M31 Prime نصب شده است. به کمک این اپ دسترسی بسیار سریع به محصولات آمازون ممکن می شود. در واقع شاهد نوعی همکاری میان آمازون و سامسونگ هستیم که می تواند در کشور هند توجه زیادی را به خود جلب کند.

به طور کلی آمازون اپ های مختلفی مانند Amazon Shopping ،Amazon Prime Video ،Amazon Prime Music ،Kindle  وAudible  را هم برای موبایل Galaxy M31 Prime سامسونگ طراحی کرده است. به نظر می رسد کلمه ی پرایم در نام گوشی Galaxy M31 Prime از همین اپلیکیشن های آمازون نشات گرفته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.