• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
33

هوم پاد مینی اپل رونمایی شد

  • کد خبر : 26123
  • 21 اکتبر 2020 - 12:24

هوم پاد مینی اپل یک اسپیکر جذاب و زیباست که در مراسم معرفی آیفون ۱۲، رونمایی شد.

هوم پاد مینی اپل

نسل جدید بلندگوهای اپل قیمت مناسبی دارد و در همین آغاز راه تولید، سر و صدای زیادی به پا کرده است. قیمت متناسب و ایده آل Apple Smart Speaker HomePod mini باعث تعجب کاربران همیشگی اپل شده است. همان طور که می دانید عملا اپل محصول مقرون به صرفه ای را تولید نمی کند. اما ظاهرا قیمت ۹۹ دلاری جلودار کیفیت بالای HomePod mini اپل نمی باشد. در ادامه خصوصیات فاش شده از Apple Smart Speaker HomePod mini را شرح خواهیم داد.

هوم پاد مینی اپل

ظاهر جذاب و منحصر به فرد هوم پاد مینی

ظاهر جذاب و منحصر به فرد هوم پاد مینی نقدهای بسیار مثبتی در شبکه های اجتماعی دریافت کرده است. این اسپیکر زیبا از لحاظ ظاهری نسبت به مدل های قبلی تفاوت های ویژه ای دارد. اولین نکته ای که توجه هر بیننده ای را جلب می کند، ساختار توپ مانند کوچکی است که می تواند یک دکور خاص برای گوشه ی میز کار باشد. این بلندگوی هوشمند در هر محیطی قابلیت استفاده دارد. وزن و ابعاد سازنده ی HomePod mini اپل به نحوی طراحی شده است که جابه جایی و حمل و نقل آن به هیچ عنوان دردسرساز نشود.

حضور siri در HomePod mini اپل

هوم پاد مینی به سیری مجهز شده است. خیلی ساده می توانید از سیری درخواست پخش موسیقی دلخواهتان را داشته باشید. Apple Smart Speaker HomePod mini را به آیفون وصل کنید و آهنگ های مورد علاقه خود را به آن ارسال نمایید. HomePod mini اپل پس از اتصال به آیفون علاوه بر پخش موسیقی قادر به ارسال پیام کوتاه می باشد. از طرفی می توان اطلاعات گوناگونی را به گوشی منتقل کرد یا از سمت گوشی دریافت نمود. در هر صورت سیری دستیار صوتی اپل است و با شنیدن دستورات مختلف طی مدت زمان کوتاهی جوابگوی شما خواهد بود. در بخش بالایی HomePod mini یک صفحه‌ نمایش رنگی مشاهده می‌ شود که وضعیت سیری را نمایان می سازد.

قابلیت های دیجیتال و فنی Apple Smart Speaker HomePod mini

هوم پاد مینی قابلیت این را دارد که پخش صدای ۳۶۰ درجه ای داشته باشد. تراشه ی S5 در این بلندگو به خوبی فعالیت های سیری و دیگر بعدهای پخش صدا را کنترل می کند. براساس آنچه اپل بیان کرده است، Apple Smart Speaker HomePod mini از AirPlay 2 پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران این بلندگوها می توانند از چند بلندگو در یک خانه استفاده کنند. هنگامی که بلندگوهای اپل به یکدیگر نزدیک هستند، شاهد صدای استریوی باکیفیت و بی نظیری خواهید بود. لازم به ذکر است که HomePod mini اپل ظرفیت استفاده از سرویس های بسیاری چون اپل موزیک، آمازون موزیک و پاندورا را دارد. به طور کلی راه های استفاده از این سیستم پخش صدا، متنوع است.

هوم پاد مینی اپل

تکنولوژی UWB در HomePod mini اپل

یکی دیگر از امتیازات برتر هوم پاد مینی، حضور تکنولوژی UWB یا Ultra-Wide Band است. در نتیجه سایر سیستم های اپل نظیر آیفون‌های جدید و اپل واچ هم که دارای این تکنولوژی هستند، طی یک پروسه ی ساده با Apple Smart Speaker HomePod mini هماهنگ می گردند. فناوری مدرن UWB می تواند منجر به هوشمندسازی HomePod mini شود. با به کارگیری ساختار مرتبط با تکنولوژی ذکر شده، HomePod mini متوجه نزدیک شدن کاربر می شود و درب اتاق را باز می کند. به عبارتی می توان از بلندگوی جدید اپل به عنوان یک کنترلر کلاسیک نیز استفاده کرد. این محصول ۲۶ آبان روانه ی بازار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.