• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

قابلیت پاسخ به دایرکت مشتریان از طریق بات به اینستاگرام اضافه می‌شود

  • کد خبر : 26134
  • 21 اکتبر 2020 - 15:33

فیسبوک در حال افزودن پشتیبانی از اینستاگرام به API مسنجر است، با این کار شرکت‌ها می‌توانند به صورت خودکار به دایرکت مشتریان از طریق بات پاسخ دهند.

پاسخ به دایرکت از طریق بات

بسیاری از کسب‌وکارها و برندهای اینستاگرام این قابلیت را از سال ۲۰۱۶ دارند که به مشتریان خود از طریق دایرکت پاسخ دهند. هم‌اکنون فیسبوک می‌خواهد سرویس‌های پیام‌رسان خود را به هم نزدیک کند و به این منظور قابلیت پاسخ به دایرکت‌های مشتریان از طریق بات را به اینستاگرام آورده است.

برندها از طریق این API می‌توانند پیام‌هایی که از قسمت‌های مختلف اینستاگرام مانند Shops و استوری‌ها دریافت کردند مدیریت کنند. در حقیقت آن‌ها با استفاده از سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانند اینستاگرام را یکپارچه کنند. با این اقدام علاوه بر دسترسی به تاریخچه سفارش‌های مشتری می‌توانند پیام‌های آن‌ها را نیز مشاهده کنند.

این قابلیت جدید اینستاگرام به به برند و کسب و کارها اجازه می‌دهد که پیام‌های اینستاگرام را از طریق اپ‌های شخص ثالث مدیریت کنند و همچنین می‌توانند به خدمات مشتری زنده متصل شوند و به درخواست‌ها یا سوالات متداولی که از طریق اینستاگرام دریافت می‌کنند، پاسخ دهند. در این قابلیت می‌توان به سوالات ساده به وسیله بات‌ها و به صورت خودکار پاسخ داد.

پاسخ به دایرکت از طریق بات

زمان استفاده عمومی از قابلیت پاسخ دهی به دایرکت ها از طریق بات

این ابزارها هنوز در دسترس همه شرکت‌ها و برندها قرار نگرفنه است و در حال حاضر جدیدترین API مسنجر در حالت بتای بسته قرار گرفته است. در این میان چند برند مانند آدیداس، Amaro، مایکل کورس و H&M تصمیم گرفتند این قابلیت را آزمایش کنند.

اینستاگرام در سال‌های اخیر به قابلیت‌های زیادی مجهز شده که نه تنها شمار کاربران آن را افزایش داده، بلکه بیشتر مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است. انتظار می‌رود این پلتفرم در سال‌های آینده با ویژگی‌های جدید خود تبدیل به محلی مناسب برای کسب و کار شود و برندهای مختلف بیش از پیش برای تبلیغ و عرضه محصولات خود از آن استفاده کنند. با این وجود به نظر می‌رسد کنگره آمریکا فشارهای زیادی به فیسبوک وارد کند و آن را مجبور به جدایی واتساپ و اینستاگرام کند. البته با توجه به ارتباط زاکبرگ با سیاستمداران آمریکایی احتمالا این اتفاق رخ نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.