• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
19

اپل آپدیت سیستم عامل ios 14.1 را منتشر کرد

  • کد خبر : 26234
  • 24 اکتبر 2020 - 14:31

اپل مثل همیشه پس از معرفی آیفون های جدید خود یعنی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو، سیستم عامل ios را آپدیت کرد. نسخه ی ios 14.1 بر قابلیت های جذاب آیفون ۱۲ می افزاید.

آپدیت سیستم عامل ios 14.1

آپدیت سیستم عامل ios 14.1 ضمن برطرف سازی برخی از باگ‌های نرم افزاری، قابلیت‌ پخش و ویرایش ویدئوهای ۱۰ بیت HDR را به آیفون ۸ به بعد اضافه می کند. در اینجا قصد داریم ویژگی های فاش شده از نسخه ی ios 14.1 را عنوان کنیم. اگر از کاربران آیفون های به نسبت جدید اپل هستید، این مقاله برای شماست.

آپدیت سیستم عامل ios 14.1

آپدیت سیستم عامل ios 14.1 و رفع اختلالات جزیی ios 14

تداخلات داخلی اپ Mail و عدم نمایش صفر در ماشین حساب دو نمونه از اختلالات جزیی سیستم عامل قبلی اپل است که با آپدیت سیستم عامل ios 14.1 برطرف خواهد شد. به طور کلی کاربران آیفون های اپل گزارش یک سری باگ در ساختار سازنده ی برنامه های ثابت گوشی های اپل را ارائه کرده بودند. چند وقتی است که در بسیاری از شبکه های اجتماعی ایرادات سیستم عامل ios به نمایش گذاشته می شود. اپل مانند همیشه به صدای کاربران خود گوش داده و حتی اختلالات جزیی و پیش پا افتاده ی سیستم عامل قبلی خود را هم از میان برده است. پیش بینی می شود ios 14.1 کمترین خطای ممکن را نسبت به سیستم عامل های سال های اخیر داشته باشد.

رفع باگ های مرتبط با بخش برقراری تماس در نسخه ی ios 14.1

آپدیت سیستم عامل ios 14.1 باگ احتمالی اپلیکیشن تماس را از بین می برد. البته باگ ذکر شده در تمامی گوشی های اپل دیده نمی شود، اما اگر با تداخلات ساختاری جزیی سیستم عامل ios 14 رو به رو هستید، با یک آپدیت ساده کارایی گوشی خود را بازیابی نمایید. به هر حال باید بدانید باگ اپلیکیشن تماس، اطلاعات مرتبط با منطقه ی تماس دریافت شده را حذف می کند. از طرفی در تعدادی از آیفون های اپل، استفاده از حالت نمایشگرِ بزرگ ‌نمایی‌ یا همان (Zoomed Display) و ورود رمز عبور عددی عملکرد گزینه ی تماس اضطراری را مختل می سازد. این باگ ممکن است پس از تداوم استفاده از ios 14 نیز نمایان شود.

تعمیر مدیا و پخش ویدئو برای نسل به روز شده ی ios14

آپدیت سیستم عامل ios 14.1  در بخش مدیای آیفون های اپل نیز نقش دارد. گاهی اوقات در آیفون های مجهز به ios 14 امکان دارد زمان مشاهده ی صفحه ی آلبوم یا پلی لیست نتوان موسیقی های موجود را دانلود کرد یا به فهرست تهیه شده از موسیقی های مورد علاقه افزود. همچنین براساس شواهد احتمال اینکه در ios 14 وضوح پخش ویدئوی استریم ‌شده به‌ صورت موقتی کاهش یابد هم وجود دارد. به گفته ی اپل با استفاده از نسخه ی ios 14.1 چنین ایرادی دیده نخواهد شد.

ارتباط صحیح نسخه ی جدید ios 14 با اپل واچ

اختلال دردسرساز ios 14 که دارندگان اپل واچ را با مشکل رو به رو می کرد، عدم اتصال به موقع ساعت های هوشمند اپل به آیفون بود. متاسفانه آمار افرادی که ادعا می کردند نمی توانند اتصالات اپل واچ را راه اندازی کنند؛ به صورت روزشمار در حال افزایش بوده است. گاهی اوقات هم اپلیکیشن اپل واچ، داده‌های مختلفی را کاملا اشتباه به‌ نمایش می‌گذاشت. آپدیت سیستم عامل ios 14.1 که ۳۸۹٫۸ مگابایت حجم دارد را از بخش Software Update در زیرشاخه‌ی منوی General انتخاب کنید و به تمامی اختلالات ذکر شده پایان دهید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.