• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13

ماجرای مرگ مرد معتاد مشهدی توسط پلیس

  • کد خبر : 26254
  • 26 اکتبر 2020 - 10:24

چند روز پیش در جریان یک نزاع خانوادگی از پلیس برای خاتمه دادن به این درگیری تقاضای کمک شده که این مداخله به مرگ مرد جوان مشهدی توسط  پلیس منجر شده است.

مرگ مرد مشهدی توسط پلیس

ویدیوهایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک مامور نیروی انتظامی در مشهد، مردی را در ملاء عام دستگیر و با او برخورد سخت و آزار دهنده می‌کند که این اتفاق باعث مرگ مهرداد سپهری و واکنش کاربران مجازی شده است.

محمد رضا دانشور نیا،معاون امنیتی و انتظامی فرماندار مشهد بیان کرد: این نزاع خانوادگی و درگیری بین مرد جوان و پدر زن وی روی داده بود و پس از آن خانواده از پلیس تقاضا کرده بود که برای خاتمه دادن به این درگیری مداخله کند. پس از حضور پلیس در محل، مرد جوان که معتاد به مواد مخدر بوده است حین انتقال از محل با پلیس نیز درگیر می‌شود که در ادامه منجر به مرگ وی می شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون پرونده مرگ این جوان در پزشکی قانونی در حال رسیدگی است تا علت، مشخص شود.

در همین حال ویدیوهایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک مامور نیروی انتظامی در مشهد، مردی را در شهرک حجت آزار می‌دهد.

واکنش پلیس به مرگ مرد مشهدی توسط پلیس

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مهرداد سپهری  مرد جوان مشهدی که گفته می‌شود در درگیری با پلیس جان باخته با انجام تحقیقات از مامور پلیس ادامه دارد و دستور ویژه در این خصوص صادر شده است.

سردار محمد کاظم تقوی تشریح کرد: در پی ارسال گزارش مرگ مردی جوان و انتشار تصاویری از زمان دستگیری متهم با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های معاند، به محض دریافت گزارش و قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه‌ها، دستورات ویژه به رییس بازرسی پلیس استان برای پیگیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد.

مرگ مرد مشهدی توسط پلیس

جزئیات مرگ مهرداد سپهری‌ از زبان بازپرس مشهدی

قاضی احمدی‌نژاد درباره مرگ مرد جوان مشهدی توسط پلیس بیان کرد: خود خانواده می‌گفتند کتک‌کاری کردند و علاوه بر خانواده همسرش افرادی از محل هم او را می‌زدند چرا که آدمی بوده که فحاشی می‌کرده و روی اعصاب مردم و ماموران بوده است. نمی‌توان کار ماموران را توجیه کرد اما طوری رفتار می‌کرده که شوکر هم پرتابی نبوده و خیلی جاها دارد او را می‌ترساند چون می‌بینیم بعد از شوکر زدن ، فرد بدون هیچ اظهار درد و تالمی می‌نشیند با این حال موضع ماموران هم قابل توجیه نیست و همه این مسائل در گرو بررسی است.

بازپرس این پرونده افزود: خانواده همسرش می‌گفتند او مواد مخدر شیشه مصرف کرده و آمده شیشه‌ها را شکسته و فحاشی کرده است و مردم هم به همین دلیل به پلیس اطلاع دادند تا او را مهار کند.

وی تاکید کرد: پزشکی قانونی باید علت مرگ را تعیین کند. من چیزی که پزشکی قانونی بگوید اثر  گاز فلفل  در ریه او پیدا کرده است متوجه نشدم و پزشکی قانونی به این سرعت نمی‌تواند بگوید و باید نمونه برداری شود و در آزمایشگاه بررسی شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.